Er is 1 resultaat gevonden

door MenneX3
04 okt 2019, 06:59
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Menne - X3 2.0D X-drive
Reacties: 1
Weergaves: 156

Menne - X3 2.0D X-drive

Hallo iedereen, Mijn naam is Menne en woon in Roden (Dr). Ik ben sinds drie weken eigenaar van een BMW X3 2.0D X-drive uit 2014. Mijn eerste BMW? Nee. Ooit als 20 jarige een paar maanden gereden in een 2002-Touring. Veel spijt van dat ik deze weer verkocht heb. Nu na 8 jaar Audi een keuze gemaakt om...

Ga naar uitgebreid zoeken