Hi, ik stel mij even voor. In 2015 ben ik begonnen als zelfstandige en toen meteen als youngtimer een mooie zwarte E46 320 cabrio op de zaak genomen. In 2018 ging ik ver weg werken en werd de cabrio de tweede auto in het gezin. Natuurlijk totaal niet praktisch om kinderen mee naar school en sportclu...