Leuk om te lezen dat je ook een E60 530i bezitter bent.
Lekker onderhouden en genieten maar
Wat bedoel je met coderen?
Heeft dat ook met de interval van de ruitenwissers te maken?
Even voorstellen :zwaai: Ik ben Karel, 53 jaar jong. Getrouwd en een dochter van 10. In mijn jonge jaren een 320, 528i en een 524td gereden. Inmiddels heb ik 2 jaar geleden na een lange BMW absentie een E60 530i gekocht. Alle Viagra kon direct weer terug naar de apotheek ☺️. Wellicht niet de meest s...
Hoi Bas, leuk dat je ook lid bent geworden. Ikzelf ook nog maar net 😉 Een goed onderhouden BMW kun je rustig met 280K kopen en nog 200K bijrijden. Mijn vriend doet niet anders (inmiddels zijn derde) met zijn 7 serie. Hij heeft het liefst de 2.8 motor aangezien die zuinig rijdt! Zelf rij ik een E60 5...