Er zijn 3 resultaten gevonden

door Karel66
10 aug 2020, 18:12
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Bart e60 530i 2007
Reacties: 2
Weergaves: 327

Re: Bart e60 530i 2007

Hoi Bart,

Leuk om te lezen dat je ook een E60 530i bezitter bent.
Lekker onderhouden en genieten maar 😊
Wat bedoel je met coderen?
Heeft dat ook met de interval van de ruitenwissers te maken?
door Karel66
10 aug 2020, 13:11
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Karel66 E60 530i regio Utrecht
Reacties: 1
Weergaves: 213

Karel66 E60 530i regio Utrecht

Even voorstellen :zwaai: Ik ben Karel, 53 jaar jong. Getrouwd en een dochter van 10. In mijn jonge jaren een 320, 528i en een 524td gereden. Inmiddels heb ik 2 jaar geleden na een lange BMW absentie een E60 530i gekocht. Alle Viagra kon direct weer terug naar de apotheek ☺️. Wellicht niet de meest s...
door Karel66
10 aug 2020, 09:40
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Voorstellen Basroggel
Reacties: 1
Weergaves: 149

Re: Voorstellen Basroggel

Hoi Bas, leuk dat je ook lid bent geworden. Ikzelf ook nog maar net 😉 Een goed onderhouden BMW kun je rustig met 280K kopen en nog 200K bijrijden. Mijn vriend doet niet anders (inmiddels zijn derde) met zijn 7 serie. Hij heeft het liefst de 2.8 motor aangezien die zuinig rijdt! Zelf rij ik een E60 5...

Ga naar uitgebreid zoeken