Er zijn 3 resultaten gevonden

door Wielemans
15 jan 2021, 23:52
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Wielemans - E90 320D
Reacties: 5
Weergaves: 135

Re: Wielemans, E90 320D

Thanks Mieske.

Hier is nog een foto die langs vooraan gefotografeerd is
Afbeelding
door Wielemans
15 jan 2021, 11:57
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Wielemans - E90 320D
Reacties: 5
Weergaves: 135

Re: Wielemans, E90 320D

Thanks leen👍
door Wielemans
15 jan 2021, 11:10
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Wielemans - E90 320D
Reacties: 5
Weergaves: 135

Wielemans - E90 320D

Hallo, ik ben wielemans uit belgië. Ben 56j en een echte bmw freak. Mijn eerste wagen die ik kocht was in 1986 , een Opel manta B GT/E bj 1984. Die ik ombouwde tot een prachtig exemplaar. Anderen waren jaloers Mijn tweede wagen was een Ascona B 12s die ik in 1997 kocht en was van feb 75. 1 vd eerste...

Ga naar uitgebreid zoeken