Hallo, ik ben wielemans uit belgië. Ben 56j en een echte bmw freak. Mijn eerste wagen die ik kocht was in 1986 , een Opel manta B GT/E bj 1984. Die ik ombouwde tot een prachtig exemplaar. Anderen waren jaloers Mijn tweede wagen was een Ascona B 12s die ik in 1997 kocht en was van feb 75. 1 vd eerste...