Er is 1 resultaat gevonden

door Marc West
29 jul 2009, 22:54
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: eventjes voorstellen
Reacties: 3
Weergaves: 194

eventjes voorstellen

Hey beste Mensen Mijn naam is dus Marc , en trotse eigenaar van een rode 318c van 2000 Staat nog zeer mooi in de lak en zal er trots zorg voor dragen . Ikzelf ben dus een belg en woon in Gent , reden waarom Nederlands bmw forum.. Heb namelijk op werkvlak veel klussen in het Nederlandse. Dit was het ...

Ga naar uitgebreid zoeken