Er zijn 2 resultaten gevonden

door 3-cabrio
24 aug 2009, 16:35
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Nog even voorstellen..
Reacties: 6
Weergaves: 407

Re: Nog even voorstellen..

Zou je iderdaad denken, maar gaat echt om een E36.

Deze heeft tot 2001 in showroom gestaan bij Martinistad in Groningen.. Dus gaat om een E36. Heel scherp!
door 3-cabrio
24 aug 2009, 10:31
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Nog even voorstellen..
Reacties: 6
Weergaves: 407

Nog even voorstellen..

Aha..

Goedemorgen!

Ben Rogier en ben 25 jaar oud. Ben in het bezit van een originele 318i cabrio uit 2001.. Heb helaas wat problemen met mijn electrische dak, wie o wie kan mij helpen?

Grt, R

Ga naar uitgebreid zoeken