Er zijn 5 resultaten gevonden

door m coupe for life
23 sep 2009, 10:04
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: M Coupe For Life! Z3 ///M Coupe '99 ImolaRot II
Reacties: 14
Weergaves: 518

Re: M Coupe For Life! Z3 ///M Coupe '99 ImolaRot II

Thnx! het is heerlijk om in te karren, op de Nordschleife doet ie het ook heel goed

http://www.youtube.com/watch?v=GBEULjZWSBU
door m coupe for life
22 sep 2009, 21:21
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: M Coupe For Life! Z3 ///M Coupe '99 ImolaRot II
Reacties: 14
Weergaves: 518

Re: M Coupe For Life! Z3 ///M Coupe '99 ImolaRot II

tomcaubo schreef:he Emanuel,nog steeds in de Z3 aan het rondtoeren?
jazekers Tom, die doe ik van me leven nooit meer weg.....echt een toppertje..... :love:
door m coupe for life
22 sep 2009, 19:59
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: M Coupe For Life! Z3 ///M Coupe '99 ImolaRot II
Reacties: 14
Weergaves: 518

Re: M Coupe For Life! Z3 ///M Coupe '99 ImolaRot II

Welkom Emanuel :zwaai: Ik heb altijd een zwak gehad voor de Z serie en de jouwe ziet er geweldig uit. Misschien in de nabije toekomst toch ook maar een Z erbij nemen :love: Thnx! de ZZZ is ook een geweldige auto, vooral als je hem als tweede voeruig hebt, en er niet te vaak in rijd, dan blijf je ec...
door m coupe for life
22 sep 2009, 19:58
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: M Coupe For Life! Z3 ///M Coupe '99 ImolaRot II
Reacties: 14
Weergaves: 518

Re: M Coupe For Life! Z3 ///M Coupe '99 ImolaRot II

Nice!! Welkom. Volgens mij heb ik deze een x in het echt gezien, jij was toch ook lid van het vorige forum? En had toen toch ook een E36? ja klopt, ik was ook aangemeld op het e36forum, en ja ik heb/had een E36 :///m: sedan, maar deze staat te koop/is verkocht :? , omdat mijn dailyride nu een zwart...
door m coupe for life
22 sep 2009, 19:44
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: M Coupe For Life! Z3 ///M Coupe '99 ImolaRot II
Reacties: 14
Weergaves: 518

M Coupe For Life! Z3 ///M Coupe '99 ImolaRot II

Hallo ik ben Emanuel, en trotse bezitter van een Imolarode Z3 :///m: Coupe uit 1999! Woonachtig in Hoensbroek, en samen met mijn broertje trotse eigenaar van een autopoetsbedrijf CC&S ;D hier wat pic's van mijn rode duiveltje!! http://i440.photobucket.com/albums/qq123/mcoupeforlife/002-7.jpg htt...

Ga naar uitgebreid zoeken