Welke maat naafdoppen moet ik hebben?

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Gebruikersavatar
Robin
BimmerPortal Team
Berichten: 1422
Lid geworden op: 12 nov 2017, 04:13
Locatie: Limburg

Welke maat naafdoppen moet ik hebben?

Bericht door Robin » 23 mar 2018, 19:31

Hi allemaal,

Ik ga aanstaande maandag zeer waarschijnlijk een set style 82's ophalen waarvan de naafdoppen ontbreken. Nu wilde ik alvast een setje bestellen en liep ik eigenlijk tegen twee zaken aan:

1. Welke maat naafdoppen moet ik hebben? Ik heb op m'n huidige style 33's 68mm zitten, maar weet niet of deze ook zullen passen op de style 82's. Neem haast aan van wel, maar even voor de zekerheid.

2. Heeft iemand ervaring met de setjes van Marktplaats? Zijn deze kwalitatief goed? Heb een aantal jaar geleden een embleem voor de motorkap van m'n vaders E39 gekocht op eBay, en deze was binnen een jaar verweerd. Gezien die sets naafdoppen op MP allemaal voor rond de €15,- gaan weet ik niet wat ik hiervan moet verwachten.

Wellicht is het ook handig om dit als verzameltopic te bombarderen waarin verschillende styles staan en zo dus niet nog 15 verschillende topics komen over maten van naafdoppen. Dus hierbij ook gelijk een oproep aan alle leden met een E39: welke style wielen heb jij, en welke maat naafdop past hierop?

In de spoiler de maten die tot nu toe bekend zijn.
Spoiler: Laat zien
Style 33: 68mm
Style 82: 68mm
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom

Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Styling”