wat heb ik nodig?

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Gebruikersavatar
niels 323i
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 sep 2013, 14:39

wat heb ik nodig?

Bericht door niels 323i » 20 apr 2017, 08:30

ik wil graag met mijn iPhone 6 muziek streamen naar mijn auto. ik heb een pre facelift e39. ik wil ook de orginele radio blijven gebruiken. de cd speler hoef ik niet meer te gebruiken.
het moet ook iets zijn dat altijd werkt want anders ga ik me weer irriteren.

bedankt alvast

Gebruikersavatar
E39V8
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 jul 2016, 13:59
Locatie: Den Haag

Re: wat heb ik nodig?

Bericht door E39V8 » 20 apr 2017, 18:26

Ik zelf gebruikte een FM transmitter van zo'n 15 euro, als je het mij vraagt is het een goede tijdelijke optie.
Ik vind het namelijk lelijk staan en ook is de kwaliteit van het geluid niet hoe je het zou willen, al is het niet héél slecht.

Volgens mij waren er ook van die modules die je tussen je radio vastmaakt zodat je bluetooth en aux zou kunnen gebruiken om muziek e.d. te streamen naar je OEM radio, ben alleen de naam ervan vergeten, ook heb ik hier absoluut geen ervaring mee, ik ben zelf nog altijd op zoek naar een slimme manier om muziek te streamen naar m'n auto zonder m'n radio te gebruiken aangezien hij het spontaan niet meer doet.
Ik heb staan denken aan draagbare speakers met aux, waarvan ik de aux kabel mooi moet wegwerken, zodat ik de radio niet hoef te gebruiken voor muziek, wellicht een idee voor jou?

Gebruikersavatar
niels 323i
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 sep 2013, 14:39

Re: wat heb ik nodig?

Bericht door niels 323i » 21 apr 2017, 09:39

een losse speaker heeft niet mijn voorkeur. ik geloof dat het van dension is maar weet dan niet wat ik het beste kan bestellen. dan kan alles via je eigen radio.

Gebruikersavatar
Blackthunder
Berichten: 350
Lid geworden op: 06 mei 2014, 15:14

Re: wat heb ik nodig?

Bericht door Blackthunder » 23 apr 2017, 12:39

Ik weet niet precies wat voor radio je hebt, maar ik zie af en toe wel dingen verschijnen over Yatour. Die werkt met SD kaartjes, maar ook zo'n 3,5mm plug.

http://www.carinterface.nl/yatour-usb-s ... ytm06-bmw1

Je moet wel even goed kijken, er zijn namelijk wel verschillende versies in omloop die niet op elke radio werken.

Gebruikersavatar
niels 323i
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 sep 2013, 14:39

Re: wat heb ik nodig?

Bericht door niels 323i » 25 apr 2017, 09:18

dat ziet er ook nog wel mooi uit. :duimen:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Audio en navigatie”