BMW 6-serie met dieselmotor én xDrive

Nieuwe modellen, dealer nieuws, aanbiedingen etc...
Gebruikersavatar
Dcreator
Berichten: 6692
Lid geworden op: 22 jan 2011, 22:35
Locatie: Bergen op Zoom

Re: BMW 6-serie met dieselmotor én xDrive

Bericht door Dcreator » 10 jul 2011, 22:26

ikzelf zie ook het nut niet er echt van in,

dat er mensen zweren bij diesel geloof ik best, maar denk niet dat het vaak de mensen zijn die een bmw 6 serie rijden....
anders had Ferrari ook wel diesels gaan bouwen ofniet? om maar een dwarsstraat te noemen!

het doet verder niets onder, want het blijft wel een plaatje om te zien! en hopelijk voor bmw gaat die een beetje lopen wat verkoop betreft..
van de andere kant vind ik het weer tegenstrijdig, een diesel is niet schoner, en een echte zakenwagen zal het ook niet worden, simpelweg te duur?


maar ik denk toch dat dit een eeuwige discussie zal blijven tussen de mensen die fan zijn van diesel, en de mensen die het niks vinden :whistle:

Griffendahl

Re: BMW 6-serie met dieselmotor én xDrive

Bericht door Griffendahl » 11 jul 2011, 07:38

Dcreator schreef:dat er mensen zweren bij diesel geloof ik best, maar denk niet dat het vaak de mensen zijn die een bmw 6 serie rijden....
anders had Ferrari ook wel diesels gaan bouwen ofniet? om maar een dwarsstraat te noemen!
Toch was volgens BMW de 635d best een groot succes, dus waarom zouden ze dat niet doen? En een 6 serie is toch wel weer ff een andere auto als een Ferrari imho.
Dcreator schreef:van de andere kant vind ik het weer tegenstrijdig, een diesel is niet schoner, en een echte zakenwagen zal het ook niet worden, simpelweg te duur?
Een moderne diesel zoals dit is ook zeker niet viezer... In Duitsland zie je deze auto overigens zeker wel gewoon als zakelijke auto.

Plaats reactie

Terug naar “BMW Nieuws”