Napraten BMW Respected Event 2019

Reactie en Foto Topics.
Gebruikersavatar
Bart70
Berichten: 10824
Lid geworden op: 15 dec 2013, 12:36
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Napraten BMW Respected Event 2019

Bericht door Bart70 » 16 jul 2019, 11:19

Benieuwd naar eventuele reacties.

Helaas gingen er ook dit jaar een aantal dingen niet goed, goodybags doordat standhouders niets mee hadden, standhouder weer niet komen opdagen, en de horeca was onvoldoende voorbereid, maar dit kwam mede door de enorme opkomst die we niet hadden verwacht.

Al met al vond ik het toch een enorm geslaagde dag, ik denk dat we in totaal ruim 400 wagens hebben mogen verwelkomen, en het weiland was hard nodig !

Volgend jaar proberen we nog meer standhouders te regelen, en gaan het weiland er ook meer bij betrekken, qua uitbreiding is er nog legio ruimte.

Gebruikersavatar
mieske90
BimmerPortal Team
Berichten: 5559
Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
Locatie: Noord-Brabant

Re: Napraten BMW Respected Event 2019

Bericht door mieske90 » 23 jul 2019, 18:18

Ik ben er maar even geweest, maar vond het een geslaagd evenement, ben benieuwd naar volgend jaar!
Afbeelding
Volgende evenement:


Gebruikersavatar
Bart70
Berichten: 10824
Lid geworden op: 15 dec 2013, 12:36
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Napraten BMW Respected Event 2019

Bericht door Bart70 » 23 jul 2019, 18:34

Thanks Michel, de datum hebben we voorlopig even op 5 juli staan, nu op zoek naar leuke standhouders en dan zal het wel weer een succes worden hoop ik

Gebruikersavatar
Marcel535i
Berichten: 233
Lid geworden op: 25 nov 2014, 22:58
Locatie: Eindhoven omg.

Re: Napraten BMW Respected Event 2019

Bericht door Marcel535i » 30 jul 2019, 21:40

Hoi Bart,

Ik ben ook langs geweest en vond het gezellig en lekker druk en natuurlijk was het prachtig weer ! Ik heb ook nog een rondje weiland gemaakt en ook daar nog wat mensen gesproken en ideeen opgedaan ! Ik heb als bezoeker niets gemerkt van dat er evt. dingen anders zijn gelopen dan gepland.
Als car-audio liefhebber zou ik een volgende keer graag iets meer willen zien/horen of in contact willen komen met anderen die ook wat gedaan hebben op dat gebied. Bedankt voor de organisatie en dat je jou nek daarvoor uitsteekt en tot volgend jaar.
(p.s. Ik heb niets van foto's / filmpjes kunnen vinden misschien ook omdat ik geen FB heb.)
I was Born to Move Wild .... BMW

Gebruikersavatar
Bart70
Berichten: 10824
Lid geworden op: 15 dec 2013, 12:36
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Napraten BMW Respected Event 2019

Bericht door Bart70 » 30 jul 2019, 22:18

Leuk, op audio gebied probeer ik volgend jaar ook wat te regelen, we wilen de stands ook verdubbelen.

Filmpjes zijn er helaas weinig, wel een paar, foto.s best veel, maar allemaal op FB idd. Als ik tijd heb zal ik ze eens hier plaatsen allemaal.

Plaats reactie

Terug naar “Reactie en Foto”