problemen iDrive--> systeem belt eigen nummer bij melding

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Paulk
Berichten: 103
Lid geworden op: 25 jan 2015, 14:45

problemen iDrive--> systeem belt eigen nummer bij melding

Bericht door Paulk » 23 jun 2015, 14:52

Ik ben niet helemaal tevreden met het multimedia systeem. Mijn telefoon is altijd gekoppeld. Ik heb meerdere apps op mn iPhone. Flitsnav is hier een van en als er een melding is van een naderende flitser gaat het systeem mijn eigen nummer bellen gedurende minimaal 15 seconden. Ik hang dan dus gelijk op en dan duurt het minimaal 15 seconden voor deze echt ophangt en ik weer geluid over de speakers krijg. En soms als ik via Whats App een bericht krijg dan belt het systeem ook mijn eigen nummer gedurende het scherm van mijn iphone oplicht. Dit gebeurd alleen niet altijd. Als het eenmaal zover is dat bij elk whats app bericht het systeem mijn nummer belt (denk aan groepschats) dan wordt je dus knettergek en heb je geen muziek. Als het zo is dat door whatsapp mn systeem mezelf belt dan doet deze dat ook als ik het aan/uit knpje van mijn iPhone 5s aantik en het scherm oplicht. Als ik het scherm dan weer uitklik wordt wel gelijk de verbinding gebroken.

het heeft dus te maken met de duur dat een bericht getoont wordt op je scherm (denk ik). Maar dit gebeurt dus niet altijd.

Ik ben al naar de dealer geweest en die kon niks vinden maar heeft alles gereset. Vandaag had ik dus gelijk weer dezelfde problemen. Heeft iemand enig idee waardoor dit komt want het is knap irritant.

Bedankt voor het meedenken.

Groeten Paul

Gebruikersavatar
Source
Berichten: 2834
Lid geworden op: 22 apr 2014, 13:30
Locatie: Rotterdam

Re: problemen iDrive--> systeem belt eigen nummer bij meldin

Bericht door Source » 23 jun 2015, 22:33

Doet die dit met elke telefoon? (android, windows ed.)
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (F20 / F21) Audio, Navigatie en iDrive”