Plastidippen voor forumleden!

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
luukie-s
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 jan 2013, 20:30

Plastidippen voor forumleden!

Bericht door luukie-s » 07 apr 2014, 11:08

Hallo iedereen,

Wellicht dat enkele van jullie mijn auto voorbij hebben zien komen in een mooie matgrijze metallic dip.
Nu wil ik dit voor iedereen op het BMW forum toegankelijk maken dus ben ik van plan om voor forumleden een speciaal tarief te hanteren voor het dippen van een auto of velgen.

Er zullen nog leden zijn die niet weten wat "plastidip" nu eigenlijk in houdt.
Plastidip is een rubber coating die doormiddel van een verfspuit op de auto gespoten wordt.
Er worden ongeveer ( afhankelijk van de oorspronkelijke kleur ) 7 a 8 lagen plastidip op een auto gespoten,
wat resulteert in een beschermende laag op de lak van je auto.
Plastidip is eigenlijk te vergelijken met de carwrapfolie die op dit moment ook veel wordt gebruikt, echter is plastidip vele malen voordeliger in gebruik.
Enkele voordelen:
- Een beschermende laag op je auto, geen waskrassen of overige beschadigingen meer.
- Makkelijk te repareren
- Makkelijk te verwijderen
- Spuitbaar in alle kleuren
- Goedkoper dan folie
- Levensduur van minimaal 4 jaar
- Klaar in gemiddeld 1 werkdag


Mocht je geïnteresseerd zijn om je hele auto te laten dippen of alleen een setje velgen, dan kun je vrijblijvend contact met mij opnemen voor mijn prijslijst en de kleuren die mogelijk zijn..

Hieronder nog een paar foto's van mijn auto op dit moment.
Afbeelding

Afbeelding


Met vriendelijke groet,

Luuk

Terug naar “BMW 3 Serie (E30) Styling”