Bart-E91-325xi 2005

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Bjaert
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2019, 16:27

Bart-E91-325xi 2005

Bericht door Bjaert » 20 mei 2019, 16:52

Hallo allemaal,
Ik ben Bart en sinds een paar maanden eigenaar van een 325xi touring uit sept 2005. Erg blij mee.
Heb m geïmporteerd uit Zwitserland. ( auto is ooit door de vorige eigenaar van Duitsland naar Zwitserland geëxporteerd)
Heb wel mazzel dat er nog maar 125.000 km mee is gereden. Dus voorlopig lekker genieten van de 6 cilinders.

Beetje brutaal, ik heb ook een paar vragen.....

1. Ik wil graag een cruisecontrol inbouwen. Ik weet inmiddels dat ik daarvoor een dynamic cruisecontrol bediening unit nodig heb, met een aansturing van de ruitenwisser op de achterruit. En ik heb een LDC nodig...66316775949. Klopt dit nr ?

2. Er is geen bedrading voorbereid om de LDC aan te sluiten. Ik heb begrepen dat er maar 5 draden voor aangesloten hoeven te worden. Weet iemand hoe ik dit moet doen ? Is er ergens een instructie te vinden ?

3. Als je een LDC achteraf installeert moet die dan ook helemaal onder de andere control unit worden gemonteerd waar die voor dit type destijds af fabriek werd geplaatst ?

Ik hoop dat iemand me kan helpen om de vragen beantwoord te krijgen want ik wil heel graag een cruise control inbouwen.

Alvast dank voor de hulp
groet
Laatst gewijzigd door Bart70 op 21 mei 2019, 07:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast aan forum format

Gebruikersavatar
Bart70
Berichten: 10824
Lid geworden op: 15 dec 2013, 12:36
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Bart-E91-325xi 2005

Bericht door Bart70 » 21 mei 2019, 07:20

Welkom hier Bart !

Klinkt als een mooie wagen, maar zie geen fotootjes :whistle:

Je vragen kun je beter in het daarvoor bestemde subforum stellen, klik hier

Als je het leuk vindt, kun je tevens een showroomtopic aanmaken, altijd leuk voor jezelf en voor anderen :duim:

Veel plezier hier en hopelijk kom je er uit.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”