Afstandsbediening DVD systeem achter werkt niet

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
mb0101
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2019, 22:29

Afstandsbediening DVD systeem achter werkt niet

Bericht door mb0101 » 21 apr 2019, 22:35

Hallo,

Ik ben nieuw op het forum. Ik heb achterin mijn X5 een geintegreerde dvd speler. Ik heb de originele afstandsbediening hiervoor meegekregen toen ik de auto kocht. Het probleem is dat deze afstandsbediening niet werkt. Het lampje brandt wel als je 1 van de knoppen indrukt. Nu heb ik ergens gelezen dat het signaal van de dvd afstandsbediening niet over infrarood gaat, maar over het radiosignaal waar de sleutels ook gebruik van maken.

Kan het zijn dat de autogarage het eea heeft gereset en dat de AB het daarom niet meer doet. Is het mogelijk om dit te verhelpen?

Alvast bedankt.

mavis07
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 feb 2017, 20:32

Re: Afstandsbediening DVD systeem achter werkt niet

Bericht door mavis07 » 05 mei 2019, 12:12

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Heb ook geen beeld op de display. Lampjes van dvd speler zelf doen het wel. Kan ook geen dvd erin doen volgens mij zit er nog een dvd in de speler.
Heb jij de probleem al opgelost?

Gebruikersavatar
Profit2U
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 jan 2010, 18:07

Re: Afstandsbediening DVD systeem achter werkt niet

Bericht door Profit2U » 07 mar 2021, 08:51

Hebben jullie dit weten op te lossen misschien? Ik heb een X5 met DVD systeem maar geen afstandsbediening (en).
Bij mij start het hele systeem niet eens op. De DVD speler gaat niet aan, er kan geen DVD geplaatst worden.

Is een afstandsbediening nodig om dit systeem te laten werken?

Plaats reactie

Terug naar “BMW X5 (E70) Audio, navigatie en iDrive”