Sinds gisteren rij ik mijn 4e e46.
In 2003 kocht ik een 323i sedan uit 1999, fijne auto, maar helaas maar kort van kunnen genieten, iemand vond het nodig om me van de snelweg te drukken en de auto werd volledig afgeschreven.
Daarna kocht ik een e46 325i touring uit 2001. Heerlijke auto waar ik veel plezierige herinneringen aan heb overgehouden. Heb er van 2003 tot 2008 in gereden. In 2006 kocht ik mijn droom auto een e46 :///m:3 CS. Die ik vorig jaar heb verkocht aan een andere liefhebber. De mooiste auto die ik heb gehad.
Sinds gisteren rij ik weer in een e46, ik zocht een eentje in de prijsklasse tot 10000 euro.. wilde graag een nette auto, met lage kilometerstand. Ik heb altijd een zwak voor de Compact gehad en het is een 325ti geworden in het Topazblauw uit 2001 met 81000km. Ik weet dat het niet de meest sexy e46 is, maar wel een heerlijke rij en stuurauto.
Paar dingetjes moeten anders, nieuw M stuur en een nieuw pookje, mattenset vervangen door gewoon zwart, en er zit een open lichtfilter in en die wil ik vervangen door een originele luchtfilter(kast).