KLEXO E46 320D - gestopt - pagina 8
-
klexo.e46
Re: KLEXO E46 320D - 16:9/MK4, Pag 4
zojuist nog even gekeken, het ligt aan de foto's.. het frame sluit verder netjes aan 
Heerlijk!
Nu nog even een foto van uit een andere hoek om het geheel te bewonderen!
Aparte stoelverwarming trouwens .. Meende altijd 3 "standjes"?
Nu nog even een foto van uit een andere hoek om het geheel te bewonderen!
Aparte stoelverwarming trouwens .. Meende altijd 3 "standjes"?
-
Griffendahl
Goeie ombouw, zelf ook laten doen en bevalt super 
Netjes hoor!
Wil dit eigenlijk ook ooit nog wel is doen, maar ben bang dat ze er m'n ruit voor in gaan gooien oid als ik ooit is ergens parkeer
En idd, wat Daniel zegt; 2 standjes voor je stoelverwarming, had ik ook nog niet gezien
En is het een beetje de foto, of is de MK4 nou een beetje blauwig?
En idd, wat Daniel zegt; 2 standjes voor je stoelverwarming, had ik ook nog niet gezien
En is het een beetje de foto, of is de MK4 nou een beetje blauwig?
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

-
Griffendahl
Dat doen ze allemaal op foto's in het echt zie je dat niet... 't Is net iets ander kunststof als de rest en met het felle licht van een flitser zie je dat, anders niet...
-
AlpinaB3s
Mooie auto!
En die 2 standjes voor de stoelverwarming heeft te maken met de productiedatum van je auto.
Ik meen dat er in eind 1999 een kleine facelift van het interieur is geweest.
Dat hield onderandere in een andere knoppenbalk (Met kleinere knopjes en 3 standen voor de stoelverwarming) en een nieuwer type stuurwiel.
Dit had ik namelijk ook in mijn Alpina van bouwjaar 1999, maar met datum 1e toelating in 2000;)
En die 2 standjes voor de stoelverwarming heeft te maken met de productiedatum van je auto.
Ik meen dat er in eind 1999 een kleine facelift van het interieur is geweest.
Dat hield onderandere in een andere knoppenbalk (Met kleinere knopjes en 3 standen voor de stoelverwarming) en een nieuwer type stuurwiel.
Dit had ik namelijk ook in mijn Alpina van bouwjaar 1999, maar met datum 1e toelating in 2000;)
-
klexo.e46
bedankt voor de reacties, ben er zelf ook tevreden mee 
hier nog even een foto zonder flits, dan lijkt het al meer een geheel:

over de 2 standjes stoelverwarming is het inderdaad wat arjanb3 zegt, de wagen is van april 1999
@robbel: ik hoop inderdaad niet dat ze me ruit hiervoor ingooien, maar de auto is hobby en ziet er daarom waarschijnlijk toch beter uit dan 9 van de 10 op de weg waardoor hij toch al opvalt... een probleem wat denk ik de meeste hier op het forum wel hebben..
buiten dat wil ik de mod niet weglaten vanwege het feit dat zoiets 'kan' gebeuren, stel dat hoop ik dat de verzekeringsmaatschappij een beetje lief is voor me....
hier nog even een foto zonder flits, dan lijkt het al meer een geheel:

over de 2 standjes stoelverwarming is het inderdaad wat arjanb3 zegt, de wagen is van april 1999
@robbel: ik hoop inderdaad niet dat ze me ruit hiervoor ingooien, maar de auto is hobby en ziet er daarom waarschijnlijk toch beter uit dan 9 van de 10 op de weg waardoor hij toch al opvalt... een probleem wat denk ik de meeste hier op het forum wel hebben..
buiten dat wil ik de mod niet weglaten vanwege het feit dat zoiets 'kan' gebeuren, stel dat hoop ik dat de verzekeringsmaatschappij een beetje lief is voor me....
netjes hoor, nu nog een
stuurtje als kers op de slagroom
Die avatar kan nu echt niet meer hè, zo zonder aero-pack :>
Die avatar kan nu echt niet meer hè, zo zonder aero-pack :>
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
Griffendahl
Gewoon zorgen dat je de factuur hebt en zo niet dat je genoeg (recente) foto's hebt waar die duidelijk in jouw auto zit... Heb voor mijn verzekeringsmaatschappij in ieder geval duidelijk gevraagd hoe ik dat aan moest pakkenklexo.e46 schreef:buiten dat wil ik de mod niet weglaten vanwege het feit dat zoiets 'kan' gebeuren, stel dat hoop ik dat de verzekeringsmaatschappij een beetje lief is voor me....
wat staat dat toch lekker chique he, zo'n 16:9
Nadeel is wel dat je nu ook een ander stuurtje moet gaan monteren

Nadeel is wel dat je nu ook een ander stuurtje moet gaan monteren

-
AlpinaB3s
Dat moet je eigenlijk wel doen nu..
ik denk dat ik gezien je interieur lijsten een 'standaard' 3-spaaks stuur zou kopen met bijpassende inleg.
ik denk dat ik gezien je interieur lijsten een 'standaard' 3-spaaks stuur zou kopen met bijpassende inleg.
OF een M-stuur met bijpassende inleg natuurlijk (h)
die wil ik ook...
die wil ik ook...

-
AlpinaB3s
Dat zou helemaal het einde zijn ja... Je auto gaat echt lekkerder sturen van een M-stuurtje..
Laatst gewijzigd door Farl op 09 nov 2009, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd (zie forum regels)
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd (zie forum regels)
-
klexo.e46
gezeur over een stuurtje... alsof dat niet op me verlanglijstje staat...
Ben er nog niet over uit wat, maar ik zeg er meteen bij dat een M stuur zeker niet verkeerd zou staan..
enige nadeel is dat ze vaak te koop staan zonder airbag ;(
Ben er nog niet over uit wat, maar ik zeg er meteen bij dat een M stuur zeker niet verkeerd zou staan..
enige nadeel is dat ze vaak te koop staan zonder airbag ;(
-
AlpinaB3s
Toch stuurt je huidige stuur ook heerlijk vind ik! Ik had em ook in mn B3 3.3 destijds.,