Voor speakers vallen soms weg
-
Stamp-CTRL
Voor speakers vallen soms weg
Geachte forum experts,
Sinds 2 weken vallen mijn voorste speakers soms weg, meestal wanneer ik net een bocht(je) heb genomen.
DIt lijkt dus op een los contactje ergens.
Nu komt het; wanneer ik het volume opdraai springen de voorste speakers opeens weer in.
Ik beschik over een Harman Kardon systeem en heb dit eerder niet gehad.
Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Alle reacties zijn uiteraard welkom.
Grtzzz
Sinds 2 weken vallen mijn voorste speakers soms weg, meestal wanneer ik net een bocht(je) heb genomen.
DIt lijkt dus op een los contactje ergens.
Nu komt het; wanneer ik het volume opdraai springen de voorste speakers opeens weer in.
Ik beschik over een Harman Kardon systeem en heb dit eerder niet gehad.
Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Alle reacties zijn uiteraard welkom.
Grtzzz
330i is the way to go
-
Procar
Re: Voor speakers vallen soms weg
Heb dit soms ook, kan wel niet zo goed zeggen waar het geluid juist wegvalt...
Daar zijn geluk ook meerdere varianten van (|
cassette, cd speler, pijltjes naviagatie, 4:3 navigatie, 16:9 navigatie.
Wel een cd wisselaar of geen.
Kortom wat voor radio heb je ???
cassette, cd speler, pijltjes naviagatie, 4:3 navigatie, 16:9 navigatie.
Wel een cd wisselaar of geen.
Kortom wat voor radio heb je ???
-
_rl
Heb je dit probleem altijd wanneer je luistert naar een cd/radio ? Of enkel bij een van de twee.
Ik had ook dit probleem een tijdje geleden en dit lag aan de densionkabel die mijn iPod met de BMW verbond.
Ik had ook dit probleem een tijdje geleden en dit lag aan de densionkabel die mijn iPod met de BMW verbond.
-
Stamp-CTRL
Ik heb de onderste van de 3 radio's in mijn 330i van nov 2001.
Het probleem is bij zowel radio als cd.
Vandaag deed hij helemaal raar, eerst viel ff links voor weg, toen daarbij ook rechts voor en kwam er nog enkel geluid uit de hoedenplank speakers. Hierop volume verder op gedraaid en de voorste deden weer mee, als ik hem dan zachter zet blijven deze mee doen, alleen geen garantie hoelang.
Heb er een Parrot CK3100 op laten zetten, eerst bij prutser inbouwer laten doen. Deze had niet de ISO2CAR en CAR2ISO waarop hij stekkers op maat heeft gemaakt en dus lopen knoeien met de bekabeling. Aangezien de hoedenplank speakers het hierna niet meer deden heb ik deze schade laten herstellen op ander adres. Laatste 6 maanden zonder problemen gegaan, tot 3 weken geleden.
Ik vermoed een los contactje maar kan alleen niet verklaren dat de speakers weer moedoen na opdraaien volume,,,
Het probleem is bij zowel radio als cd.
Vandaag deed hij helemaal raar, eerst viel ff links voor weg, toen daarbij ook rechts voor en kwam er nog enkel geluid uit de hoedenplank speakers. Hierop volume verder op gedraaid en de voorste deden weer mee, als ik hem dan zachter zet blijven deze mee doen, alleen geen garantie hoelang.
Heb er een Parrot CK3100 op laten zetten, eerst bij prutser inbouwer laten doen. Deze had niet de ISO2CAR en CAR2ISO waarop hij stekkers op maat heeft gemaakt en dus lopen knoeien met de bekabeling. Aangezien de hoedenplank speakers het hierna niet meer deden heb ik deze schade laten herstellen op ander adres. Laatste 6 maanden zonder problemen gegaan, tot 3 weken geleden.
Ik vermoed een los contactje maar kan alleen niet verklaren dat de speakers weer moedoen na opdraaien volume,,,
Laatst gewijzigd door Stamp-CTRL op 19 feb 2010, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
330i is the way to go
-
Stamp-CTRL
Heb vanavond alles los gehaald en contactpunten verzopen met contact spray.
Heb hierna een klein ritje gemaakt en alles werkte als vanouds
Hopelijk is hiermee het probleem verholpen
Heb hierna een klein ritje gemaakt en alles werkte als vanouds
Hopelijk is hiermee het probleem verholpen
330i is the way to go
-
Stamp-CTRL
We zijn inmiddels 4 dagen verder en probleem heeft zich niet meer voorgedaan, contactspray deluge heeft dus geholpen 
330i is the way to go