Moet me helaas bij Griffendahl aansluiten, vind de eerste set velgen véél mooier, verder prachtige autoGriffendahl schreef:Mag ik dan de eerste zijn die ze nooit uitgekozen zou hebben, vond je vorige set een stuk deftiger staanGoeie foto's idd
Rocky's - E46 320d Touring
Re: Rocky's - E46 320d Touring *nieuwe velgen p3*
Had de foto's met de evo's nog niet eens bekeken
Maar de evo's stonden ook erg goed. Waarom wilde je wisselen? vanwegen een diepere lip/rand?
Maar de evo's stonden ook erg goed. Waarom wilde je wisselen? vanwegen een diepere lip/rand?
Stoering :>
Hele verbetering die nieren, past de auto goed
Hele verbetering die nieren, past de auto goed
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Mistlampen zijn echt zo stoer hé! 
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Erg mooie Touring!
Vond die Evo's trouwens beter staan
Vond die Evo's trouwens beter staan
(S)touring ziet er echt stoer uit! 
Die flensss van die achtervelgen
breedset is de bom
breedset is de bom
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
M Spiegels zullen hem ook ERG goed staan! 
Erg sjiek zo, ziet er top uit.
Jammer dat de foto's met een snelle sluitertijd (sportstand ofzo) zijn genomen. Mooiste is als je natuurlijk beweging in je wielen ziet.
Jammer dat de foto's met een snelle sluitertijd (sportstand ofzo) zijn genomen. Mooiste is als je natuurlijk beweging in je wielen ziet.
-
Rocky
Thx voor de positieve reacties.
Ach ja die velgen, het is ook niet 100% m'n gedacht. Maar die evo's had ik hier en daar wat schade en daarom wou ik iets anders. In de toekomst wil ik er bbs lm replica's onder, niet echt origineel meer want iedereen heeft ze bijna, maar ze zijn gewoon te mooi
@Daniël: idd, die komen nog wel. Maar ben momenteel druk bezig met m'n toyota en probeer ook nog wat te sparen voor een huisje
@Fabian: ja is met een simpel fototoestel genomen. maar deze zomer laat ik wel eens een deftige shoot doen met een deftig fototoestel
Ach ja die velgen, het is ook niet 100% m'n gedacht. Maar die evo's had ik hier en daar wat schade en daarom wou ik iets anders. In de toekomst wil ik er bbs lm replica's onder, niet echt origineel meer want iedereen heeft ze bijna, maar ze zijn gewoon te mooi
@Daniël: idd, die komen nog wel. Maar ben momenteel druk bezig met m'n toyota en probeer ook nog wat te sparen voor een huisje
@Fabian: ja is met een simpel fototoestel genomen. maar deze zomer laat ik wel eens een deftige shoot doen met een deftig fototoestel
Re: Rocky's - E46 320d Touring
Vind hem persoonlijk iets te groot. Wat voor een einddemper is het?
Skytune
..
Die maken ze zelf daar ..
Vind hem ook IETS te groot, verder 10x beter dan die slappe pi*mel..!!
Die maken ze zelf daar ..
Vind hem ook IETS te groot, verder 10x beter dan die slappe pi*mel..!!
Zo jammer dat er een 4cilinder in het vooronder ligt ;(
Maar de uitlaat vind ik er wel goed onder staan met die velgen, beetje ala tuning style
Vind het wel wat hebben.
Maar de uitlaat vind ik er wel goed onder staan met die velgen, beetje ala tuning style