Ik vind je cabrio
BMW E46 330CI M Cabrio
Re: BMW E46 330CI M Cabrio
Kijk is aan zo kan ik me ongeveer voorstellen hoe het is.. Heb je een windscherm? Want ik zie wel is op marktplaats cabrio's met een windscherm maar dan kan niemand achterin zitten toch? Heb je misschien ook een foto van je kofferbak ruimte?
Ik vind je cabrio
Ik vind je cabrio
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Ik heb uiteraard een windscherm! Het nadeel is dan wel inderdaad dat er niemand meer achterin kan zitten, maar dat wil je sowieso niet in een E46 Cabrio :p. Het is wel te doen hoor, daar niet van.. Maar echt veel ruimte zit er niet...
Zal morgen eens een foto maken MET windscherm. En dan ook van de kofferbak ruimte
.
Op zich zit er net zoveel ruimte in als een Coupe, mits het dak dicht is! Anders niet..
Zal morgen eens een foto maken MET windscherm. En dan ook van de kofferbak ruimte
Op zich zit er net zoveel ruimte in als een Coupe, mits het dak dicht is! Anders niet..
haha daar heb je gelijk inDaniël schreef:maar dat wil je sowieso niet in een E46 Cabrio :p.
Top bedankt !
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Magische auto! 
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Je verkoopt je huidige setje dan toch? Sta je alweer bijna quitteJe moest eens weten wat dat kost ..
Kost me een heel nieuw/ander setje koplampen (Bi xenon met draaiende lampen).. = €€€€
De lampen zijn best lastig te vinden, en helaas ook lastig verkoopbaar (prijs).
Dus ik laat het lekker zo, tenzij ik zo kan ruilen oid
..
Ze is het gewassen! Dus trek er straks even op uit! (h)
Dus ik laat het lekker zo, tenzij ik zo kan ruilen oid
Ze is het gewassen! Dus trek er straks even op uit! (h)
Volgens mij is het vandaag mooi toer weer, geluk dat je vandaag vrij hebt
Grr waarom komt dit mooie weer 3 dagen te laat

Grr waarom komt dit mooie weer 3 dagen te laat
Vrij? Was het maar zo ..
Ik heb dan wel vandaag de vrijheid om even te kunnen toeren, maar daarna weer aan het werk
Ik heb dan wel vandaag de vrijheid om even te kunnen toeren, maar daarna weer aan het werk
Nieuwe updates onderweg!
(Lees: Vanmiddag binnen!)
Heeft de Cabrio ook wel verdiend, vanaf vandaag staat de teller op 100.xxx!
(Lees: Vanmiddag binnen!)
- Gloednieuw
Stuur - Velours mattenset
Heeft de Cabrio ook wel verdiend, vanaf vandaag staat de teller op 100.xxx!
Geen zorgen, hij is nu net een beetje "losgereden"Daniël schreef: Heeft de Cabrio ook wel verdiend, vanaf vandaag staat de teller op 100.xxx!
netjes! geweldig zo'n stuur.. dat zou ik ook nog wel een keertje willen..
100.xxx?
mooie km stand! 
100.xxx?
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Bijna een ton aan kilometers ..
Gaat al snel, met de Cabrio rij je toch iets vaker "om" als met een gewone daily :p.. Al is het nog weinig van een auto uit 2003.
Maar stuur is net binnen gekomen, en kan alleen maar zeggen: WOW!
En M stuur voelt geweldig in de handen, maar een NIEUW m stuur NOG lekkerder! :~
Gaat al snel, met de Cabrio rij je toch iets vaker "om" als met een gewone daily :p.. Al is het nog weinig van een auto uit 2003.
Maar stuur is net binnen gekomen, en kan alleen maar zeggen: WOW!
En M stuur voelt geweldig in de handen, maar een NIEUW m stuur NOG lekkerder! :~
Nieuw is zeker zo relax, pas dan mooi bij je keuzepook 

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Heb trouwens nog een nieuwe update! (h)
Nieuw vs. oud!