Wat is er mis met een 4 cilinder... ??Kanerr schreef:Zo jammer dat er een 4cilinder in het vooronder ligt ;(
Rocky's - E46 320d Touring
-
Griffendahl
Re: Rocky's - E46 320d Touring
Wou net zeggen...? Beetje vreemde reactie ..
ERG dikke touring zeg 
Wel jammer dat die evo's moesten wijken voor de naar mijn mening wat minder mooie wielen... Maar BBS LeMans gaat zekers te weten weer een hoop goed maken
Uitlaat is een dikke verbetering, maar idd, valt net ff wat te veel op als je t mij vraagt.. maar nogmaals, zeer mooie verbetering
Wel jammer dat die evo's moesten wijken voor de naar mijn mening wat minder mooie wielen... Maar BBS LeMans gaat zekers te weten weer een hoop goed maken
Uitlaat is een dikke verbetering, maar idd, valt net ff wat te veel op als je t mij vraagt.. maar nogmaals, zeer mooie verbetering
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Mooi kar hoor. De zwarte nieren hebben 'm zeker goed gedaan en vind de velgen ook niet misstaan, al zijn ze wat té misschien. Leuke uitlaat ook, maar had wat mij betreft ook een tikje kleiner gekund. Al met al wel een gave bak though!
-
Rocky
thx voor de reacties.
Int begin moest ik er ook aan wennen. Omdat ik ook vond dat het precies wat te groot was. Maar al bij al vind ik het goed meevallen. en zoals al gezegt, toch veel beter dan het originele.
@Kanerr: Mja ik zou liever ook een zwaardere motor hebben hoor, maar ik heb geen sponsers voor m'n taksen en verzekering hoor
groetjes
Int begin moest ik er ook aan wennen. Omdat ik ook vond dat het precies wat te groot was. Maar al bij al vind ik het goed meevallen. en zoals al gezegt, toch veel beter dan het originele.
@Kanerr: Mja ik zou liever ook een zwaardere motor hebben hoor, maar ik heb geen sponsers voor m'n taksen en verzekering hoor
groetjes
Griffendahl schreef: Wat is er mis met een 4 cilinder... ??
Begrijp me niet verkeerdDaniël schreef:Wou net zeggen...? Beetje vreemde reactie ..
Maar ik snap de keuze nu wel voor een 4cilinder vanwege de belastingen en sponsors
-
Griffendahl
De meeste moderne middenklassers hebben al niet genoeg in huis om een 320d bij te houden hoor
De 320d wordt echt enorm onderschat... Die is dikker dan je denkt...
Zeker als je beseft dat een 320i echt wel heel erg zijn best moet doen om zo'n facelift 320d bij te houden, en da's een 6 cilinder... Kortom onderschat de 320d niet
Je kan een 320d iig absoluut niet vergelijken met jouw 318i qua performance.
Ik rijd ook een 320d, die er naar jouw mening misschien uitziet alsof die een 6 cilinder had moeten hebben, maar ik ben eigenlijk erg tevreden over de performance en de kosten. Ik heb ook gereden met een 318i en een 316i en zou dit een benzine 4 cilinder zijn, had ik wellicht je mening gedeeld, maar voor een 320d gaat die vlieger imho niet op.
Zeker als je beseft dat een 320i echt wel heel erg zijn best moet doen om zo'n facelift 320d bij te houden, en da's een 6 cilinder... Kortom onderschat de 320d niet
Ik rijd ook een 320d, die er naar jouw mening misschien uitziet alsof die een 6 cilinder had moeten hebben, maar ik ben eigenlijk erg tevreden over de performance en de kosten. Ik heb ook gereden met een 318i en een 316i en zou dit een benzine 4 cilinder zijn, had ik wellicht je mening gedeeld, maar voor een 320d gaat die vlieger imho niet op.
Hmm, nee ik heb inderdaad niet met een 320d/i gereden. Wel ben ik ervan overtuigd dat hij goed vooruit komt. 318 is net genoeg voor het verkeer, dat klopt. Alleen vind ik het geluid gewoonweg niet mooi. Aan een 6-in-lijn kan weinig motoren tippen als je het mij vraagt, vandaar mijn reactie. Ik ben zelf trouwens sowiezo een diesel fanaat dus ik zou sowiezo voor een 320d ipv een 318 
Als ik geld ervoor zou hebben, zou ik toch de 330 nemen, al is het alleen voor het geluid
Als ik geld ervoor zou hebben, zou ik toch de 330 nemen, al is het alleen voor het geluid
-
Griffendahl
Hele mooie auto, maar die velgen kan ik niet aan wennen...
Leuke fotoserie ook zo 
Super mooie shoot van een super dikke Touring
Maar idd, die velgen vind ik echt minder... alleen op de eerste foto komen ze wel mooi uit, maar het kan beter
Maar idd, die velgen vind ik echt minder... alleen op de eerste foto komen ze wel mooi uit, maar het kan beter
_______________________________Showroom________________________________

-
Rocky
Thx voor de reacties.
Mja die velgen, soms vind ik ze ook wa minder, andere keren vind ik ze dan wel weer mooi onderstaan. Zowiezo gaan ze deze winter de verkoop in. Heb zin in iets anders
Grtz Rocky
Mja die velgen, soms vind ik ze ook wa minder, andere keren vind ik ze dan wel weer mooi onderstaan. Zowiezo gaan ze deze winter de verkoop in. Heb zin in iets anders
Grtz Rocky
Erg mooi idd 
Ik vind de diepte van je achtervelgen wel superdik! Vooral de foto dat je de helft van je achterkant hebt genomen, vind dat erg mooi
Alleen uit sommige standen lijken de velgen inderdaad wat minder.
Ik vind de diepte van je achtervelgen wel superdik! Vooral de foto dat je de helft van je achterkant hebt genomen, vind dat erg mooi
Wat doet die witte sticker eigenlijk op het raam van je portier linksachter...?