Voorstellen
-
JosB.MW
Voorstellen
Hoi,
Ik ben Jos en sinds juni 2007 in het bezit van een 325iA sedan. Hiervoor een 320i E36 sedan en daarvoor 2x een E30, eerst een 320i en daarna een 325i. Ik rijd nu bijna 20 jaar met heel veel plezier in de 3 serie! En zonder problemen tot nu toe! Ik hoop op veel info en handigheidjes van dit forum en zal later nog wat foto´s plaatsen. Tot later..............
Ik ben Jos en sinds juni 2007 in het bezit van een 325iA sedan. Hiervoor een 320i E36 sedan en daarvoor 2x een E30, eerst een 320i en daarna een 325i. Ik rijd nu bijna 20 jaar met heel veel plezier in de 3 serie! En zonder problemen tot nu toe! Ik hoop op veel info en handigheidjes van dit forum en zal later nog wat foto´s plaatsen. Tot later..............
Re: Voorstellen
Jos, welkom op het E46Forum.
Ben zeer benieuwd naar foto`s van de E46 Sedan (h).
Ben zeer benieuwd naar foto`s van de E46 Sedan (h).
Hey Jos, welkom op het forum.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat een 325iA is? :?
Veel plezier hier op het forum in ieder geval!
-
JosB.MW
Bedankt. Een A is een automaat. Dit is mijn eerste A en het bevalt prima. Vooral als je veel file moet rijden is het wel relaxt. Ook voor de lange afstand in de vakantie samen met de cruise control, rijdt het heerlijk. Er zit ook een sportstand op waardoor je wat hoger in toeren kan rijden, en de automaat wat sportiever reageert.farl schreef:Hey Jos, welkom op het forum.
Groeten JosB.MW
hey jos welkom hier
een beetje laat maar niet minder gemeend:
Welkom Jos, een trouwe BMW rijder lees ik, mooie historie.
Welkom Jos, een trouwe BMW rijder lees ik, mooie historie.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"