trekhaak
- markkamphorst
Re: trekhaak
Zagen zal je bijna altijd moeten doen. maar als je bumper eraf ligt heb je daar een soort stippellijn opzitten wat ruimte maakt voor de originele "westfalia" trekhaak. Ikzelf heb er afgelopen jaar een Verticaal afneembare trekhaak van Oris onder laten zetten, samen met de kabelboom van Bosal. Alles werkt perfect!! de haak zelf zat er zo onder... voor de kabelboom heb je echter enige ervaring nodig betreft aansluiten, zal ik maar zeggen. in mijn Showroom staat het resultaat ergens. Kijk maar eens... 
-
raymond stam
zo dat is nog een flink werkje . ik heb geen pdc er op zal het dan wat makkelijker zijn?
Laatst gewijzigd door Gast op 23 mei 2011, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd zie forumregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd zie forumregels m.b.t. quoten
- markkamphorst
nope... zal nie veel makkelijker zijn! de verlichting van de aanhanger wordt geregeld vanuit de lichtschakelaar, links langs je stuur... en de andere kabel was de spanning ofzoiets, die zit in je handschoenenkastje bij de zekeringen. Ik ben blij dat ik dit heb LATEN maken, Zelf was me dit never nooit nie gelukt 
Ik heb mijn trekhaakverlichting relais aangestuurd gemaakt, zorgt voor een foutloze werking van alle signalen en geeft ook geen foutmelding op je dashboard. Installatietijd wordt hierdoor teruggebracht tot totaal een uur werk voor alleen de elektrische aansluitingen (ik heb wel mijn accu achterin liggen dat scheelt wel iets). Er is denk ik 1 verschil met origineel, je krijgt geen melding op je dashboard als er een lamp op je aanhanger kapot is, alhoewel ik ook niet zeker weet of dat met een originele aanhangermodule wel zo is.
Relaisgestuurd schakelen kan in principe met elke auto die check-control en/of canbus aangestuurd wordt, zonder problemen en vele malen goedkoper.
Relaisgestuurd schakelen kan in principe met elke auto die check-control en/of canbus aangestuurd wordt, zonder problemen en vele malen goedkoper.
-
raymond stam
als ik de trekhaak plaats kan ik dat bij kwik fit doe of ben ik nu niet goed bezig