Foto en reactietopic: BimmerPortal Nürburgring Trip 2011
Re: Foto en reactietopic: BimmerPortal Nürburgring Trip 2011
Zo snel ga ik niet meer. Heb besloten eerst maar eens wat virtuele rondjes te gaan doen om de layout van het circuit te leren kennen, daarna ga ik wel weer een keertje mee .
Even een update mbt de foto's van deze kant: de fotograaf heeft al twee keer geprobeerd alles over te zetten en door te sturen, maar het te gebruiken programma geeft onbekende foutmeldingen. Tot nu toe is dus nog niets overgezet. Balen! De foto's van ons laten dus nog even op zich wachten .
Re: Foto en reactie topic: BimmerPortal Nürburgring Trip 201
Frenkz schreef:Ik zie ook dat je die NSX had te pakken in zijn spin !!
Was wel heftig moment, kwam ie goed weg !
Hoi allemaal,
Ik las dat er iemand misschien nog meer foto's had van de NSX spin.
Nu is het zo dat ik die NSX eigennaar ben en 1 ronde een andere NSX eigennaar uit Amerika heb laten rijden
op de Ring in mijn NSX en die is in totaal 2 x gespint nu zoek ik voor hem foto's hier van kan eimand hier mij aan high res foto's hier van komen?
Mvg Ricardo
Jij bent niet bang om iemand anders in zo unieke auto daar te laten rijden! We zagen het allemaal gebeuren daar, dat was een spannend moment! Maar als iemand ze heeft zal die zich vanzelf wel melden!
BMW E46 330i
Ken jij toevallig ook michel dan
Sodeju! Je durft nogal om zo'n exclusieve auto te laten rijden
Hoe dan ook, als het goed is, kan ik wel aan meer foto's komen van die NSX spin. Probleem is alleen dat de foto's door een softwareprobleem nog niet over te zetten zijn op de pc, dus hou dit topic even in de gaten, dan komen ze vanzelf voorbij!
Hoe dan ook, als het goed is, kan ik wel aan meer foto's komen van die NSX spin. Probleem is alleen dat de foto's door een softwareprobleem nog niet over te zetten zijn op de pc, dus hou dit topic even in de gaten, dan komen ze vanzelf voorbij!
Ik zij al tegen hem je gaat er te hard in ging, maar was al te laat.KevinK schreef:Jij bent niet bang om iemand anders in zo unieke auto daar te laten rijden! We zagen het allemaal gebeuren daar, dat was een spannend moment! Maar als iemand ze heeft zal die zich vanzelf wel melden!
En hij heeft hem goed laten uit spinnen, dus het was Oke, maar ik had wel stress ja. hahaha
Welke Michel?Drost schreef:Ken jij toevallig ook michel dan
Met een Witte NSX of een Blauwe NSX of een Zwarte NSX?
Er zijn iets te veel Michel NSX rijders hahaha
Oke top en bedanktMikkie schreef:Sodeju! Je durft nogal om zo'n exclusieve auto te laten rijden
Ik zal het hier eff in de gaten houden.
Jullie stonden aan de kant te kijken, het ging allemaal zo snel... ...maar was er veel rook of viel het wel mee?
Ik hoorde alleen maar gepiep en zat op andere auto's op te letten hahaha... heeft er iemand het nog gefilmt?
Maar die foto hier boven dan heeft iemand die in high res voor mij?
Bij voorbaad dank
Grt. Ricardo
Bij voorbaad dank
Grt. Ricardo
Was nagenoeg geen rook
Oeff gelukkig hahahaGriffendahl schreef:Was nagenoeg geen rook
Heb je een PM gestuurd.
Mijn dank is groot
Laatst gewijzigd door Gast op 17 jul 2011, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd zie forumregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd zie forumregels m.b.t. quoten
Blauwe
RHP1978 schreef:Welke Michel?Drost schreef:Ken jij toevallig ook michel dan
Met een Witte NSX of een Blauwe NSX of een Zwarte NSX?
Er zijn iets te veel Michel NSX rijders hahaha