alvast van te voren
Ik rijd wel regelmatig afgelopen 3 jaar de e46 330i exe. van mijn ouders. :~ , en zuipen dat ie doet
Maar afgelopen week , vroeg me vader als ik even kon kijken naar de navigatie. Als je startte was het schermpje zwart, na enkele minuten rijden , ging de unit plotseling aan ( de zgn ''oranjeflits'') en deed net als normaal.
Als je dan de motor uitdeed en na uurtje bv weer wegreed deed ie het wel gelijk. En na halve dag deed ie weer paar min om ''op te starten''.
Maar sinds gisteren ging ging ie uberhaupt nie meer aan. Gisteren google doorgespit en natuurlijk e46forum
De ''harde'' reset gedaan (accu ontkoppelen , plusminus 10 min later weer aansluiten) , hielp niks.
Heb de zekeringen gecontroleerd/gewisseld (in het handschoenenkastje) , maar daar ligt het niet aan. De cdwisselaar en mk3 computer doen het gwn( als in ze ejecteren de cd's gwn).
Wat denken jullie , de ''besturingsunit'' doorgebrand/kapot ?
Kan het iets anders zijn...
@BertusE46 : zou het mogelijk zijn om keertje af te spreken dat ik langs kom , om te kijken wat het is anders?
We twijfelen ook , stel de unit vervangen worden en kosten lopen tegen bv de 1000 euro op , dan liever bv pioneer avic-x1r , staat wel minder mooi dan oem , maar qua functies ietsje meer qua geld. Iemand pros/cons van dze optie anders?
Iedergeval alvast enorm bedankt , hoop ergens dat iemand ff met googelstokje kan zwaaien en dat ie het opeens weer doet
Edit :
Nog even een vraagje