Bevestiging CD wisselaar
-
Gert Klaassen
Bevestiging CD wisselaar
vorige week heb ik een andere auto gekocht. Hier zat een originele CD wisselaar bij. Ook de voorbereiding ligt er, alleen kabel inpluggen en hij doet het. Er zit ook een ophangsteun bij ook origineel. Nu vraag ik me af waar ik die het beste op kan hangen, is daar al een vaste plaats voor of hebben jullie tips? Ik heb wat gezocht op het forum en verder maar kan niet echt iets vinden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Greetz
Greetz
-
Griffendahl
Re: Bevestiging CD wisselaar
Bovenin in dat rek achter dat 'deurtje', als je nu twee bakjes hebt de bovenste, de onderste is de plek voor een eventuele navigatie computerGert Klaassen schreef:vorige week heb ik een andere auto gekocht. Hier zat een originele CD wisselaar bij. Ook de voorbereiding ligt er, alleen kabel inpluggen en hij doet het. Er zit ook een ophangsteun bij ook origineel. Nu vraag ik me af waar ik die het beste op kan hangen, is daar al een vaste plaats voor of hebben jullie tips? Ik heb wat gezocht op het forum en verder maar kan niet echt iets vinden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Greetz
-
Gert Klaassen
bedankt voor jullie reacties, had het zojuist zelf ook al ontdenkt. Het is gelukt, hij doet het. Ben er wel blij mee want cassette is echt helemaal uit.
-
superalio
Wacht maar totdat je cd-wisselaar gaat springen......
Was ook erg blij bij aanschaf maar nu heb ik alweer spijt van de af-fabriek cd wisselaar van BMW.
Was ook erg blij bij aanschaf maar nu heb ik alweer spijt van de af-fabriek cd wisselaar van BMW.
Springen? Als ie goed vast zit dan gaat ie echt niet zomaar los hoorsuperalio schreef:Wacht maar totdat je cd-wisselaar gaat springen......
www. M3 register .nl
Springen,je hebt het over BMW DEGELIJKHEID hoor.Nee geintje,maar dat heb ik nooit meegemaakt.Misschien schroefjes los.
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
-
superalio
Klopt dat is een mogelijkheid, maar mijn gevoel zegt dat het echt de wisselaar is die niet ok meer is. Aangezien anderen het ook hebben. Verwachtte ik ook niet van BMW...
daarom ben ik ook zo pessimistisch.
daarom ben ik ook zo pessimistisch.