Nieuw hier met 330d touring..
Re: Nieuw hier met 330d touring..
Dikke stoering
Zou aleen de dakrails erafhalen, lijkt hij nog langer, lager en dikker.
Zou aleen de dakrails erafhalen, lijkt hij nog langer, lager en dikker.
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
super mooie touring een copie van die van mij.
ps haal die vlaggetjess maar weg
ps haal die vlaggetjess maar weg
6x een Bmw en nu een audi A6 pro line
Dakrails erat doe ik nog. Eerst op vakantie en dan heb ik ze nodig voor de dakkoffer...anders krijg ik alles niet mee.
Daarna kunnen ze eraf, is redelijk eenvoudig te doen toch? Had me wel een beetje ingelezen...
Daarna kunnen ze eraf, is redelijk eenvoudig te doen toch? Had me wel een beetje ingelezen...
- bob de bouwer
vind de dakrail niet storend staat er goed bij zo maar iedereen zijn mening

Net terug uit Italie met de touring volgepakt tot het dak.....3000 km erbij en geen slag verkeerd.
Over het comfort maar niet te spreken, maar goed das een keuze die je maakt.
Had hem achter nog wel 2 cm hoger gedraaid dus stel je voor...

Over het comfort maar niet te spreken, maar goed das een keuze die je maakt.
Had hem achter nog wel 2 cm hoger gedraaid dus stel je voor...

Prachtig exemplaar.
Zoals al door anderen gezegd, heb je m inderdaad behoorlijk laag gelegd!
Mocht je een keer andere velgen tegekomen en van deze af willen: ik hou me aanbevolen.
Zoals al door anderen gezegd, heb je m inderdaad behoorlijk laag gelegd!
Mocht je een keer andere velgen tegekomen en van deze af willen: ik hou me aanbevolen.
Pffff, dat zou me echt vele cm's te laag zijn. Beetje comfort hoort er wel bij toch?
Mocht je een keer andere velgen tegekomen en van deze af willen: ik hou me aanbevolen.[/quote]
Als je er serieus belang bij hebt laat me weten, hoeven niet de hoofdprijs op te brengen!
Als je er serieus belang bij hebt laat me weten, hoeven niet de hoofdprijs op te brengen!
ziet er goed uit man!, zou de rails lekker laten, vooral als je ze zo nu en dan is nodig hebt! ze horen wel een beetje bij de touring vind ik!
welke verlaging heb je er eigenlijk onder? en heb je spacers of is dit standaard velgafmeting?
welke verlaging heb je er eigenlijk onder? en heb je spacers of is dit standaard velgafmeting?
>>>>Showroom E36's<<<<
Thanx!!
Heb er een schroefset onder van KW en voor nog 15 mm verlaging over en achter op de hoogste stand!!!
Wielen zijn origineel BMW. Voor 8x18 achter 8.5x18 en voor 15mm spacers en achter 10mm..
Ben er na de reis naar Italie wel achter dat ik misschien wel iets te oud word voor zulke lage autos...elke "knip"in de autobaan en de kinderen lagen weer op de kop achter in de auto!!!

....en over de dakrails ben ik nog heel erg aan het twijfelen, misschien probeer ik het eerst eens om te kijken of het staat.
Heb er een schroefset onder van KW en voor nog 15 mm verlaging over en achter op de hoogste stand!!!
Wielen zijn origineel BMW. Voor 8x18 achter 8.5x18 en voor 15mm spacers en achter 10mm..
Ben er na de reis naar Italie wel achter dat ik misschien wel iets te oud word voor zulke lage autos...elke "knip"in de autobaan en de kinderen lagen weer op de kop achter in de auto!!!
....en over de dakrails ben ik nog heel erg aan het twijfelen, misschien probeer ik het eerst eens om te kijken of het staat.
Hoogste stand? Wauw haha, wil niet weten hoe die op zijn laagste stand ligt dan
Is het geen hel met drempels? Ik heb al constant problemen met drempels..
Op de foto is ie wel helemaal volgepakt dus bij normaal gebruik ligt ie zo'n 2 cm hoger gok ik....maar als ie helemaal onderin staat ziet er niet uit.....zag je zelfs de bovenant van de stalen 17 inch velgen niet eens!
En drempels vallen nog wel mee. Met oprijden helemaal geen probleem alleen bij het afrijden wil de houder voor de stekker van de trekhaak wel een schrapen.
Gaat deze week voor de APK dus eens zien of ie op de brug kan, bij de vorige auto (audi a4 avant, net zo laag)
begonnen ze al te vloeken als ik een afspraak kwam maken, haha
En drempels vallen nog wel mee. Met oprijden helemaal geen probleem alleen bij het afrijden wil de houder voor de stekker van de trekhaak wel een schrapen.
Gaat deze week voor de APK dus eens zien of ie op de brug kan, bij de vorige auto (audi a4 avant, net zo laag)
begonnen ze al te vloeken als ik een afspraak kwam maken, haha
Valt ook nog wel mee toch??