ipod aansluiting

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
DickW

ipod aansluiting

Bericht door DickW » 06 jun 2008, 00:58

Afgelopen weekend eindelijk tijd gehad om de angels eyes in te bouwen kom ik in me dashbordkast een ipod stekker tegen, de auto heb ik al 5 maanden x|
Een ipod geleend van een kennis om te testen, na aansluiten kwam in het display BMW te staan en vervolgens kon ik muziek afspelen.
Alleen bij het uitzetten van het contact bleef de ipod aan, hoort dit zo?
Wilde met afspelen ook de andere albums bereiken maar kon alleen voorruit of achteruit spoelen maar geen andere album bereiken, of doe ik iets verkeerd?
Er zit een standaard BMW business radio/cd-speler in de auto

Farl

Re: ipod aansluiting

Bericht door Farl » 06 jun 2008, 09:53

Wat een aangename verrassing zeg!! :D

Ik weet alleen geen antwoord op je vraag, ik gebruik zelf de Intravee.

Dnl

Bericht door Dnl » 06 jun 2008, 11:40

Misschien moet je even op CD 6 drukken met iPod er aan om in het menu te komen? Daar kun je wat dingen wijzigen.
Het menu kun je vervolgens aflezen op het iPod schermpje..

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 06 jun 2008, 12:31

Je kan afspeellijsten maken... BMW1, BMW2, etc... t/m BMW6 en dan kan je die met de keuzetoetsen 1-6 op je radio aanspreken.

Ik heb hier het originele boekje van BMW wel. Eventueel kan ik die even voor je inscannen ofzo.

Dnl

Bericht door Dnl » 06 jun 2008, 13:09

Bij mij kun je CD6 niet gebruiken .. Maar bij een OEM BMW iPod aansluiting wel dus? Ahaa..

Mac

Bericht door Mac » 06 jun 2008, 13:43

Is natuurlijk een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg, welke aansluiting je hebt.
Dit is de Gateway 100/300 manual. Bij mij gaat op den duur de iPod vanzelf uit (en daarna als de radio aangaat vanzelf weer aan).

Als ik de radio op cd3 zet, kan ik albums zappen en als ik hem op cd5 heb, kan ik nummers binnen die albums zappen. (ik heb ook een business radio)

S6 met zoeken!

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 06 jun 2008, 13:57

Dnl schreef:Bij mij kun je CD6 niet gebruiken .. Maar bij een OEM BMW iPod aansluiting wel dus? Ahaa..
Geen idee eigenlijk, dacht het wel gewoon... 't Zit in de E46 van mijn pa en niet die van mezelf, dus ik heb nooit echt de behoefte gehad de documentatie van voor tot achter door te nemen ;) Over niet al te lang gewoon Intravee II in de mijne ;)

DickW

Bericht door DickW » 07 jun 2008, 10:01

Bedankt voor de reacties, ga binnenkort een ipod aanschaffen (vaderdagtip?).
Dan kan ik ff rustig voor gaan zitten om te kijken hoe alles werkt.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”