Mijn naam is Nathan, 26 jaar en kom uit het hoge noorden!
Na ruim een jaar in een VW Polo 6R van de baas te hebben gereden vond ik het toch tijd voor een echte auto!
Niks mis met de Polo maar vanwege mijn werk in de scheepvaart maak ik veel km`s (+- 35.000p/j) en was dit niet echt de geschikte auto.
Na veel zoeken en afwegen kwam ik uit op een Audi a6 of een BMW 5serie e60. Van kleins af aan vond ik Audi echt prachtige autos en omdat ik hier al vaker in had gereden ging in eerste instantie mijn voorkeur hier naar uit! Na het eindeloos lezen van revieuws en blogs heb ik uiteindelijk toch gekozen voor de e60 ( o.a. verbruik, gewicht en onderhoud)
Na volgens mij alle auto`s op internet te hebben gezien kwam ik bij toeval langs de BMW dealer in Assen. Hier stond een mooie 535d uit 2005. Ik was eigenlijk op zoek naar een 525d of 530d maar hij had echt alles wat ik graag wou op een open dakje na dus besloot toch maar een proefrit te maken. Ik was direct `verkocht´. Wat een auto! Ik heb er een paar nachtjes over geslapen. Ze zijn nou niet bepaald goedkoop zowel qau aanschaf als onderhoud maar ik kreeg een erg goede prijs voor mijn motor die ik er op in heb geruild en een jaar garantie wat voor mij echt een pre was en heb uiteindelijk besloten hem te kopen
Gelukkig heb ik mezelf niet laten verleiden door akkoord te gaan met minder garantie. Ik heb de auto nu ruim een half jaar en na 3mnd is mijn versnellingsbak gereviseerd n.a.v. `slaant`toerental bij constante snelheid. Duur grapje maar garantie dus! Verder geen problemen en heb absoluut geen spijt van de aankoop. De auto is full option heb voor zover ik weet alleen geen open dakje en head up display.
Inmiddels heb ik flinke koorts en ben helemaal into de BMW`s
Lampen voor angel eyes heb ik vervangen voor 10W led bulbs en voor de winter heb ik 17inch style 122 velgen gekocht. Vorige week heb ik mijn ramen rondom geblindeerd (ook mijn voorraam
Hoop op het forum leuke ideeen op te doen en mee te krijgen wat de mede bmw liefhebbers allemaal aan het doen zijn! Fotos probeer ik binnenkort te posten!
gr Nathan