Spatbord E36
Spatbord E36
Ik heb roest onder op mijn spatbord recht voor zitten en er valt ook al een klein gaatje in dus die is afgeschreven. Maar als ik er een andere spatbord op wil zetten is dat makkelijk te doen en zit ik dan vast aan een spatbord voor een cabrio of passen de spatborden van andere types er ook op. Ik kan daar niet echt een antwoord op vinden terwijl het schade herstel bedrijf zegt dat alleen maar die van een cabrio op past.
Re: Spatbord E36
Je schadebedrijf heeft gelijk, die van een sedan/touring/compact zijn net iets anders. Die van een coupe kan je wel gebruiken. Verder schijnt het vervangen niet heel spannend te zijn. Het hele spul zit met een tiental boutjes vast als ik het me goed herinner.
E36 318tds touring, montrealblau.
Daarbij is het oppassen of je een facelift wagen (na eind '96) hebt of een facelift (tot eind '96)
De zijknipperlichten verschillen nl. van elkaar.
Als je een 3e remlicht hebt achter (facelift) is het mooier om ook de bijpassende zijschermen te hebben
Ik zou persoonlijk altijd voor de facelift zijschermen gaan i.v.m. de kleinere / smallere knipperlichten die je er in klikt i.p.v. schuiven en schroeven.
De zijknipperlichten verschillen nl. van elkaar.
Als je een 3e remlicht hebt achter (facelift) is het mooier om ook de bijpassende zijschermen te hebben
Ik zou persoonlijk altijd voor de facelift zijschermen gaan i.v.m. de kleinere / smallere knipperlichten die je er in klikt i.p.v. schuiven en schroeven.
Hoewel facelift zijknippers ook passen in een PFL spatbord is het inderdaad wel de moeite waard wat Richy zegt.
E36 318tds touring, montrealblau.
Stelt inderdaad niet zoveel voor.
Het spatbord zit onderaan de dorpel met 2 boutjes met kopje 10 vast,
En onder je motorkap met torx schroeven meen 5 stuks,
En als je je deur opent zitten daar nog eens 2 met kopje 10.
En dan kun je hem als goed is verwijderen.
Let wel even op als je knippers heb dat je de stekker los haalt want zal zonde zijn als je de boel kapot trekt.
Het spatbord zit onderaan de dorpel met 2 boutjes met kopje 10 vast,
En onder je motorkap met torx schroeven meen 5 stuks,
En als je je deur opent zitten daar nog eens 2 met kopje 10.
En dan kun je hem als goed is verwijderen.
Let wel even op als je knippers heb dat je de stekker los haalt want zal zonde zijn als je de boel kapot trekt.
530d E61 titan silber 2005 daily,
728i E38 oxford grunn 1996,
325i E36 mauritius blau 1992,
318is E36 techno violet 1996,
540i E39 techno violet 1996,
318is E36 madeira violet 1997 driftcar,
728i E38 oxford grunn 1996,
325i E36 mauritius blau 1992,
318is E36 techno violet 1996,
540i E39 techno violet 1996,
318is E36 madeira violet 1997 driftcar,