Mobile.de: BMW E46 4.9 V8
Mobile.de: BMW E46 4.9 V8
Ik kwam net thuis en had even niks te doen, dus besloot ik maar weer eens op Mobile te kijken of er nog leuke BMW's te koop stonden. Vervolgens kwam ik deze tegen. In de advertentie staat Hartge H50, maar dat is voor zover ik weet de E90 met V10, toch?
Kleur vind ik niks, verder is het een E46 van 2000 die is uitgevoerd als facelift wat voor mij ook 'not done' is, maar al met al geen misselijk projectje. Een 460 pk sterke V8 in een E46 sedan. Als het nou een carbonzwarte Touring facelift was...... :~
Hopelijk is het topic niet al eens langsgekomen, anders mag ie verwijderd worden.
Kleur vind ik niks, verder is het een E46 van 2000 die is uitgevoerd als facelift wat voor mij ook 'not done' is, maar al met al geen misselijk projectje. Een 460 pk sterke V8 in een E46 sedan. Als het nou een carbonzwarte Touring facelift was...... :~
Hopelijk is het topic niet al eens langsgekomen, anders mag ie verwijderd worden.
Laatst gewijzigd door Bob. op 14 jul 2008, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dutch Delight
Re: Mobile.de: BMW E46 5.0 V8
Vette bak zeg. Wat wil je nou eigenlijk?
1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Ook van de E46 is een H50 gemaakt, wel als coupe Staat hier op het forum ook ergens.Bob. schreef: In de advertentie staat Hartge H50, maar dat is voor zover ik weet de E90 met V10, toch?
Maar toch wel een leuk project!
- Silver Shadow
Niet verkeerd ook dat filmpje niet. Als ik er zo 1 voor deur zou hebben staan was ik nooit meer thuis
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
hmmmm... mag ik dan met je meerijden???? :~Silver Shadow schreef:Niet verkeerd ook dat filmpje niet. Als ik er zo 1 voor deur zou hebben staan was ik nooit meer thuis
Een facelift van een pre-facelift maken is voor mij not-done. Dan maar pre-facelift laten, daarnaast hoeft een pre-facelift ook niet minder mooi te zijn dan een facelift. Van een Pontiac een Ferrari maken vind ik bijvoorbeeld ook echt niet kunnen..
Wat ik zelf leuker zou vinden, is een mooie E46 die net zo goed een aangeklede 316i had kunnen zijn, maar waar ondertussen de eerder genoemde 4.9 V8 in ligt. Lekker Sjonnies pesten hehe.
In de M5 ligt trouwens een 4.9 V8, stom dat ik er telkens weer in trap...
Wat ik zelf leuker zou vinden, is een mooie E46 die net zo goed een aangeklede 316i had kunnen zijn, maar waar ondertussen de eerder genoemde 4.9 V8 in ligt. Lekker Sjonnies pesten hehe.
In de M5 ligt trouwens een 4.9 V8, stom dat ik er telkens weer in trap...
Laatst gewijzigd door Bob. op 14 jul 2008, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Een sleeper dusBob. schreef:Wat ik zelf leuker zou vinden, is een mooie E46 die net zo goed een aangeklede 316i had kunnen zijn, maar waar ondertussen de eerder genoemde 4.9 V8 in ligt. Lekker Sjonnies pesten hehe.
Om te beginnen, een rijbewijs??MPower72 schreef:Vette bak zeg. Wat wil je nou eigenlijk?
Re: Mobile.de: BMW E46 4.9 V8
Hahahaha inderdaad Henry.... bedankt dat je mij uit mijn droom haalt