Mijn naam is Bas Aarsen uit het Limburgse Heythuysen. Al jaren een ongelofelijke BMW liefhebber geweest maar het is er nog nooit echt van gekomen om een BMW aan te schaffen. Ik was vroeger erg gecharmeerd van de Z3 maar gezien mijn lengte (2,02m) viel die droom keihard in duigen na een bezoekje bij de dealer jaren geleden. Dus momenteel is mijn BMW droom nog steeds de E46 M3. Dat blijft voor mij toch één van de mooiste modellen. Ooit!!
Wat rij ik momenteel dan wel? Ik durf het hier bijna niet te zeggen...
Voor de fun rij ik een '00 Toyota Celica T23 T-Sport met compressor kit. De auto is nog "under construction" maar ik hoop deze auto volgende maand weer rijdend te hebben. Als daily rij ik een '07 Chevrolet Avalanche van de zaak. Dit omdat ik met Clutch Masters (je weet wel, die van die banners hier op de website..
Ik regel de marketing en verkoop voor Clutch Masters voor de Europese markt.
Via BrianGT ben ik hier op het forum terecht gekomen. Ik sta volgende week zelf met onze Clutch Masters stand op BimmerFest in Venlo. We hebben een zeer ruim assortiment aan koppelingen en vliegwielen voor BMW en het leek mij erg leuk om alvast wat mensen "digitaal" te leren kennen via dit forum.
Ik zal Clutch Masters en onze producten later deze week ook nog wel even presenteren in het juiste topic gedeelte.
Mochten mensen vragen hebben over mij, over Clutch Masters of mijn huidige autokeuze zwaar in twijfel willen trekken dan brand gerust los!
Groet,
Bas
http://www.clutchmasters.nl