Inhouden en afslaan
-
streamline
Re: Inhouden en afslaan
Dit zijn de brutoprijzen die automaterialenzaken zoals primaparts betalen, natuurlijk krijgen zij hier korting over.
En dit zijn uitsluitend kwaliteitsspullen, totaal niet te vergelijken met een winparts oid.
En dit zijn uitsluitend kwaliteitsspullen, totaal niet te vergelijken met een winparts oid.
Al met al toch een flinke bedrag voor iets simpels voor 1100 euro kan je een hele koppeling vervangen inclusief vliegwiel. Denk zelf dat je dit niet betaald bij de BMW Dealer, zoals ik het zie komt het over dat de klant bedonderd wordt waar die bij staat omdat men denk dat hun geen kennis hebben en dus de klant toch betaald.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
- looneytune
Uiteindelijk 832 euro betaald, MAAR zonder de nokkenassensor , omdat ze niet wisten hoe dit moest...erg raar want ik had het zelf na 2 minuten googlen gevonden.
Erg raar.
E36 320i Coupé 1994 verkocht
News from the new owner: the car is a total loss after a crash 
Heel raar, een garage die niet weet hoe het moet,maar die wel weet dat het 1100 euro gaat kosten.
Zou overigens wel een dure nokkenas sensor zijn geweest. 268 euro.
Ik zou zeggen in het vervolg een andere garage zoeken en indien nodig second opinion.
Ik zou zeggen in het vervolg een andere garage zoeken en indien nodig second opinion.
Mmmm, je spreekt over de nokkenassensor ipv nokkenassensoren want de inlaat/uitlaat hebben beide een nokkenassensor, zit aan de voorzijde van blok ter hoogte van de klepdeksel....Weet je zeker dat ze niet de krukassensor niet hebben vervangen? Die is namelijk wel lastig te bereiken en kan inclusief arbeidsloon wel op een 100 of 2 komen.looneytune schreef:Uiteindelijk 832 euro betaald, MAAR zonder de nokkenassensor , omdat ze niet wisten hoe dit moest...erg raar want ik had het zelf na 2 minuten googlen gevonden.
Dat is een probleem dat wij als consumenten hebben veroorzaakt, wij willen namelijk voor een opdracht waarbij vooraf onduidelijk is wat een monteur tijdens de uitvoer allemaal tegen kan komen een prijs weten. De 1100 euro is dus een schatting, en om zichzelf in te dekken tegen de opmerkingen van de klant "Maar je had vooraf gezegd dat het 500 euro zou gaan kosten en nu is het 750" rekenen zij met een marge, dus de schatting is meestal en hopelijk hoger dan het uiteindelijke bedrag.neville schreef:Heel raar, een garage die niet weet hoe het moet,maar die wel weet dat het 1100 euro gaat kosten.
2014 BMW F20 M Sport 118i
2002 BMW E46 Compact 318ti SOLD
1995 BMW E36 Compact 316 EOL
2002 BMW E46 Compact 318ti SOLD
1995 BMW E36 Compact 316 EOL
- looneytune
Snap best dat ze wat ruimte nemen, maar vind alles bij elkaar nog niet goedkoop.
Was de nokkenassensor inlaatzijde, nu voor 133,- inclusief monteren laten doen bij een andere bedrijf.
Onderdeel bij BMW kostte 100,- maar dan zou ik ook de computer moeten resetten en daar heb ik geen ''gereedschap'' voor
Was de nokkenassensor inlaatzijde, nu voor 133,- inclusief monteren laten doen bij een andere bedrijf.
Onderdeel bij BMW kostte 100,- maar dan zou ik ook de computer moeten resetten en daar heb ik geen ''gereedschap'' voor