gevoeligheid km/h instellen muziek
gevoeligheid km/h instellen muziek
Beste forummers,
ik zie op youtube dat je bij de bussines cd radio de gevoeligheid kan instellen van de muziek. Dus naarmate je sneller rijdt de muziek ook harder wordt.
Is het mogelijk om bij je 16:9 scherm dit ook in te stellen?
ik zie op youtube dat je bij de bussines cd radio de gevoeligheid kan instellen van de muziek. Dus naarmate je sneller rijdt de muziek ook harder wordt.
Is het mogelijk om bij je 16:9 scherm dit ook in te stellen?
Eenmaal een BMW , nooit meer wat anders
-
Rob E Motion
Re: gevoeligheid km/h instellen muziek
Volgens mij kan dat niet.
Ik ben het iig niet tegen gekomen in de instellingen.
Ik vind het persoonlijk ook super irritant.
Het gaat om het omgevingsgeluid. Dus als je even je razen open zet of je trekt je auto eens lekker door de toeren reageerd je radio er gelijk op. Zo blijf je aan de volume knop draaien.
Ik ben het iig niet tegen gekomen in de instellingen.
Ik vind het persoonlijk ook super irritant.
Het gaat om het omgevingsgeluid. Dus als je even je razen open zet of je trekt je auto eens lekker door de toeren reageerd je radio er gelijk op. Zo blijf je aan de volume knop draaien.
Ik hier ook last van.
Heb een MK3 16:9 en heb geinformeerd bij de dealer.
En schijnt te kunnen...
Maar hoe?! Geen idee. Zelfde als me knipperlichten, ik heb als ik hem op slot doe dat me knipperlichten 1x knipperen.
Maar als ik heb ONTgrendel knippert er niks. Behoorlijk irritant, maar volgens het vrouwtje achter de balie was dit ook in te stellen.
Dus ik denk dat ze je auto gewoon aan de computer "hangen" en dan die dingen allemaal instellen.
Want ik heb al gezocht bij instellingen van de radio zelf, maar kan niets vinden van het volume.
Zelfde als navigatie, zit je lekker in een nummer gaat opeens die dame lullen...
En dan gaat de muziek zachter en dan gaat zij op volume 100!
Ook zeer irritant. En dan zegt ze het ook nog is 3x. Liefste heb ik dat zij stil is.
Ik kijk zelf wel op me beeld wanneer ik eraf moet ofzo.
Dat gelul vind ik zo irritant. Neem aan dat dit ook in te stellen is?
Ik denk dat dit allemaal via de computer gaat!
Ik kan in ieder geval niks vinden man
Heb een MK3 16:9 en heb geinformeerd bij de dealer.
En schijnt te kunnen...
Maar hoe?! Geen idee. Zelfde als me knipperlichten, ik heb als ik hem op slot doe dat me knipperlichten 1x knipperen.
Maar als ik heb ONTgrendel knippert er niks. Behoorlijk irritant, maar volgens het vrouwtje achter de balie was dit ook in te stellen.
Dus ik denk dat ze je auto gewoon aan de computer "hangen" en dan die dingen allemaal instellen.
Want ik heb al gezocht bij instellingen van de radio zelf, maar kan niets vinden van het volume.
Zelfde als navigatie, zit je lekker in een nummer gaat opeens die dame lullen...
En dan gaat de muziek zachter en dan gaat zij op volume 100!
Ook zeer irritant. En dan zegt ze het ook nog is 3x. Liefste heb ik dat zij stil is.
Ik kijk zelf wel op me beeld wanneer ik eraf moet ofzo.
Dat gelul vind ik zo irritant. Neem aan dat dit ook in te stellen is?
Ik denk dat dit allemaal via de computer gaat!
Ik kan in ieder geval niks vinden man
Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Geluid van de navigatie is heel eenvoudig zelf te doen bij instellingen. Hier kun je gewoon het navigatiegeluid harder en zachter zetten.
Verder is het knipperen van de auto ook eenvoudig te coderen
Verder is het knipperen van de auto ook eenvoudig te coderen
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
- GreyCooperS
- Contacteer:
X2
Navi volume instellen in je scherm zelf...
Knipperen is laatst bij mij ingesteld via coderen...vinkje aanzetten en klaar
Navi volume instellen in je scherm zelf...
Knipperen is laatst bij mij ingesteld via coderen...vinkje aanzetten en klaar
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Dan zal ik nog is goed gaan zoeken in me radio voor dat volume van de navigatie.
Maar niemand weet dus hoe je kan regelen dat het geluid op de snelheid word toegepast?
Want als ik 20 rijdt en ik stel me radio op een bepaald volume in, en ik ga harder rijden...
Dan gaat het volume van de radio automatische harder
Dat is echt onwijs irritant! Dan zet je hem juist zacht, en dan gaat die uit zichzelf harder
En om dan even off topic te gaan, over die knipperlichten...
Ik had begrepen van Pim (van de 330ci) dat dit met BMW Scanner 1.4 mogelijk is ofzo?
Dan kan je in je systeem komen en kan je "alles" instellen...
Iemand enig idee hoe ik aan dit programma en apparaatje kom
?!
Zou wel paar aanpassingen willen doen!
o.a me knipperlichten, maar ook met me ramen...dat deze sluiten en open gaan met ver/ontgrendelen.
En me spiegels enzo...dat die in/uitklappen met ver/ontgrendelen!
En zo wil ik nog wel paar dingen instellen en veranderen...
Sorry dat ik off topic ga!
Maar niemand weet dus hoe je kan regelen dat het geluid op de snelheid word toegepast?
Want als ik 20 rijdt en ik stel me radio op een bepaald volume in, en ik ga harder rijden...
Dan gaat het volume van de radio automatische harder
Dat is echt onwijs irritant! Dan zet je hem juist zacht, en dan gaat die uit zichzelf harder
En om dan even off topic te gaan, over die knipperlichten...
Ik had begrepen van Pim (van de 330ci) dat dit met BMW Scanner 1.4 mogelijk is ofzo?
Dan kan je in je systeem komen en kan je "alles" instellen...
Iemand enig idee hoe ik aan dit programma en apparaatje kom
Zou wel paar aanpassingen willen doen!
o.a me knipperlichten, maar ook met me ramen...dat deze sluiten en open gaan met ver/ontgrendelen.
En me spiegels enzo...dat die in/uitklappen met ver/ontgrendelen!
En zo wil ik nog wel paar dingen instellen en veranderen...
Sorry dat ik off topic ga!
Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Ik Stel Mezelf Even Voor
Ik Stel Mezelf Even Voor
Voor het instellen van de gevoeligheid lijkt me wel sterk om dit via de computer te doen. De navi volume heb ik ook last van. Heb haar op allerzachtst gezet , alsnog gaat de muziek naar beneden en begint ze met een volume van 100 te schreeuwen.
Voor knipperlichten en dergelijke heb je waarschijnlijk bmw scanner nodig met bijbehorende software. Ik zelf zou ook een paar kleine aanpassingen willen doen en naar de wensen laten functioneren.
Voor knipperlichten en dergelijke heb je waarschijnlijk bmw scanner nodig met bijbehorende software. Ik zelf zou ook een paar kleine aanpassingen willen doen en naar de wensen laten functioneren.
Eenmaal een BMW , nooit meer wat anders
Dat is allemaal inderdaad in te stellen, maar waar ik mee zit is dat bij de 16:4/BM54 navi het volume van de CD niet vooraf is in te stellen (wat bij de BM24 wel kon meen ik).
Het heeft me met de programmering van de snelheidsafhankelijke volumeregeling trouwens ook erg lang geduurd om het een beetje goed werkend te krijgen...
Het heeft me met de programmering van de snelheidsafhankelijke volumeregeling trouwens ook erg lang geduurd om het een beetje goed werkend te krijgen...
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan