Intravee vraagje

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
Martijn M3

Intravee vraagje

Bericht door Martijn M3 » 22 jul 2008, 09:40

Ik ben van plan om mijn dension in te ruilen voor een Intravee om mijn Ipod mee te besturen.

Nou is mijn vraag of de Ipod ook automatisch oplaadt als ie aan de Intravee gekoppeld is want dat is nu met de Dension niet het geval.

Werkt het echt goed zo'n Intravee of zijn er mensen die er niet zo over te spreken zijn.

Alvast bedankt !!

Martijn

Griffendahl

Re: Intravee vraagje

Bericht door Griffendahl » 22 jul 2008, 09:46

Hij laadt gewoon bij, ik ben er persoonlijk goed over te spreken... :)

Eigenlijk maar een nadeel, ik heb er een 60Gb iPod aan zitten die vrij vol staat... Elke keer als je een nieuw nummer wilt afspelen moet hij alle artiesten, albums, songs, etc telkens opnieuw ophalen en dit is niet vreselijk snel, 't zou handiger zijn als dat wat sneller zou gaan. Of als die dat op de een of andere manier kon onthouden. Het zou echter ook een instelling kunnen zijn die ik nog niet gevonden heb...

Maar op zich valt hier prima mee te leven als je ziet hoe fijn het verder werkt !!

Chris

Bericht door Chris » 22 jul 2008, 10:37

een ipoq nano alle series.. laden niet in de auto op..(wel 36uur standby) misschien dat juist andere ipod's dit wel hebben..

chris.
//.00.-// > /.-////.-///.-

Martijn M3

Bericht door Martijn M3 » 23 jul 2008, 07:07

Chris schreef:een ipoq nano alle series.. laden niet in de auto op..(wel 36uur standby) misschien dat juist andere ipod's dit wel hebben..

chris.

Dan hebben ze mij dus de verkeerde Ipod verkocht. Ik heb een Nano gekocht samen met de Dension Gateway.
Is echt bijzonder irritant dat ie steeds leeg is. Moet toch ook niet nodig zijn om steeds weer thuis op te laden.

Welke redelijk simpele Ipod zou ik wel kunnen pakken die ook in de auto bij laadt ??

Chris

Bericht door Chris » 23 jul 2008, 10:44

in dit linkje http://www.intravention.co.uk/forum/ind ... pic=1112.0 staat veel info over ipod's wat ze niet kunnen, voor en nadelen.

chris.
//.00.-// > /.-////.-///.-

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”