Nieuwe aanwinst. BMW E46 Compact

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
GCompact

Nieuwe aanwinst. BMW E46 Compact

Bericht door GCompact » 30 mar 2014, 21:07

Hallo :)

Sinds een paar weken ben ik in bezit van een mooie BMW E46 Compact. Ik heb bewust voor dit model gekozen omdat ik het, in tegenstelling tot veel andere mensen, een mooi model vind :duim:. Foto's :

Afbeelding

Afbeelding

Eigenlijk was ik altijd iemand van de Italiaanse auto's, maar heb ook wat Japanners gehad. Nu BMW. Het enige Duitse merk wat mij aanspreekt en ik echt top vind.

E30 325 die ik gehad heb
Afbeelding

Ik heb ook nog 2 Lancia Delta Turbo's gehad, 2 Alfa's, 2 Honda's een mk4 Supra, en een Impreza.

Op deze was ik altijd heel trots, maar die heb ik helaas moeten verkopen en rijdt nu ergens in Engeland rond:
Afbeelding

Verder ben ik niet gek veel van plan met de BMW. Hooguit een setje velgen en als er iemand is die toevallig de bumpers van het compact M-pakket heeft zou ik die ook graag overnemen!

Groetjes :zwaai:

Beens1

Re: Nieuwe aanwinst. BMW E46 Compact

Bericht door Beens1 » 31 mar 2014, 21:47

Welkom!
Knappe compact, overigens die E30 ook! :)

Ik vind het model van de E46 compact ook wel mooi (e36 overigens ook), maar gewicht technisch verschilt het nog al eens enorm. Gemiddeld wegen de 4 cilinders zo'n 1295kg, maar heb er 1 zien staan die 2 categorieën zwaarder is voor de wegenbelasting (origineel NL).

GCompact

Re: Nieuwe aanwinst. BMW E46 Compact

Bericht door GCompact » 02 apr 2014, 17:27

Beens1 schreef:Welkom!
Knappe compact, overigens die E30 ook! :)

Ik vind het model van de E46 compact ook wel mooi (e36 overigens ook), maar gewicht technisch verschilt het nog al eens enorm. Gemiddeld wegen de 4 cilinders zo'n 1295kg, maar heb er 1 zien staan die 2 categorieën zwaarder is voor de wegenbelasting (origineel NL).
Bedankt! Ik vond het ook vreemd dat de auto zo zwaar was. Die van mij is overigens een 316ti. Mijn BMW staat op papier als 1275 kilo, terwijl ik laatst een 325ti zag staan, deze maar 20 kilo zwaarder was. Volgens mij is de compact nog zwaarder dan de sedan :gek: Gelukkig heb ik die andere 2 deuren niet nodig!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”