5 Serie Event Odijk 19-4-15
Re: 5 Serie Event Odijk 19-4-15
Ziet er allemaal goed uit. Was een topdag! Echt voor herhaling vatbaar. Conplimenten voor de organisatie. Alles was goed geregeld. Leuke bedrijven en mooie auto's
- Mercedennys
Bart en organisatie,
Hartelijk dank voor het organiseren van dit event. Mooie autos, leuke mensen ontmoet en alles super goed geregeld, ontspannen sfeer, zonnetje, perfect!
Top!
Hartelijk dank voor het organiseren van dit event. Mooie autos, leuke mensen ontmoet en alles super goed geregeld, ontspannen sfeer, zonnetje, perfect!
Top!
Dank allen, en natuurlijk ook dank voor de mensen die op de dag zelf hun medewerking hebben verleend en geholpen hebben zodat alles in goede banen verliep, waaronder jij Chris
Conplimenten voor de organisatie
Ik vond het een geslaagde dag. Het is jammer dat ik niet iedereen te woord heb kunnen staan en heb kunnen helpen.
Ik vond het een geslaagde dag. Het is jammer dat ik niet iedereen te woord heb kunnen staan en heb kunnen helpen.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Bedankt .Bart70 schreef:Dank allen, en natuurlijk ook dank voor de mensen die op de dag zelf hun medewerking hebben verleend en geholpen hebben zodat alles in goede banen verliep, waaronder jij Chris
Heb nu al weer zin in de volgende editie
Ik ook Chris
En Source natuurlijk ook bedankt voor je inzet deze dag, was erg druk voor je maar dat had ik al een beetje verwacht Wel super dat je er bij was waardoor een hoop mensen weer geholpen zijn
En Source natuurlijk ook bedankt voor je inzet deze dag, was erg druk voor je maar dat had ik al een beetje verwacht Wel super dat je er bij was waardoor een hoop mensen weer geholpen zijn
- 525e-fanaat
E28 525e Edition Diamantschwarz
E39 523iA Executive Biarritzblau
E39 523iA Executive Biarritzblau
Mooie foto's
Dank voor het delen !
Mogen deze ook op FB pagina ? Als je zelf FB hebt kun je ze er zelf op zetten
Dank voor het delen !
Mogen deze ook op FB pagina ? Als je zelf FB hebt kun je ze er zelf op zetten