zo, hier is al ff niks meer gebeurd!
Maar da's logisch, want met de auto zelf is ook niet veel meer gebeurd
Sta op het punt om 'm te koop te zetten, tijd voor iets met meer ruimte, iets meer power, en iets dat meer dan 650kg mag trekken (en BMW natuurlijk!)
en zoals altijd, net op het punt dat ie de verkoop in gaat, komen er wat probleempjes.
Allereerst de knipperlichten. in de connector van het knipperlicht links voor zit een kabelbreukje (althans zo lijkt als). de ene keer doet ie het wel, de andere keer niet. als ik een beetje aan de kabel frommel doet het soms wel soms niet. het apparte is, dat de rechterzijde af en toe ook zo snel gaat knipperen (alsof er een lampje kapot is) terwijl wel gewoon alle lampjes werken.
vreemd, maar ff de kabelbreuk fixen en dan zou dat ook opgelost zijn.
Sinds een week of 1,5 zit er een gat voor de einddemper, de einddemper is daar wat rot en er zat een gat in de pijp waar je net niet een vinger in kon krijgen.
Gisteren was ik onderweg naar huis ('s avonds), toen ik op een ruw stuk snelweg kwam met een best wel redelijke hobbel in het asfalt, het geluid werd luider en luider, totdat ik een moment later en fikse tik achter hoorde.. oh oh, schrok ik, als die einddemper er maar niet onder vandaan is..
Direct langs de kant gestopt, en hij zat er gelukkig nog onder, maar is wel compleet los van de pijp gerukt, en heeft zelfs het uitlaat sierstuk eraf geslagen (ook dat was rot...)
rustig terug naar huis gereden (wat een herrie, complete interieur resoneerde van het geluid haha, wel leuke klappen uit de uitlaat

)
Dus wordt een iets grotere ingreep nu, maar dan heeft de volgende eigenaar in ieder geval weer een goede uitlaat