Patrick E87 118D 2010

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Patrick 1 serie

Patrick E87 118D 2010

Bericht door Patrick 1 serie » 22 jun 2015, 08:46

Hey luitjes,

Ben Patrick, een trotse eigenaar van een 1 serie e87 118D (2010) met nu bijna 110.000KM op de teller.
Heb wat kleine puntjes die momenteel even aangepakt moeten gaan worden maar verder bevalt de wagen erg goed!
Ben niet ontzettend auto wijs, maar probeer links & rechts toch vaak wat dingetjes op te pikken of zelf op te lossen.
Verder houd ik graag een beetje in de gaten wat bekende euvels zijn & wat mensen allemaal aanpakken aan hun wagens.

Wie weet tot horens!

Gr.

Bart70
Contacteer:

Re: Patrick E87 118D 2010

Bericht door Bart70 » 22 jun 2015, 11:20

Welkom hier Patrick !

We zijn erg benieuwd naar de fotootjes van je wagen :whistle:

Heb je verder nog plannen met de wagen of is hij helemaal zoals je hem hebben wilt ?

Als je vragen hebt over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebt, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

p.s. ik heb je topictitel even iets gewijzigd voor het overzicht hier

Patrick 1 serie

Re: Patrick E87 118D 2010

Bericht door Patrick 1 serie » 25 jun 2015, 18:49

Thanks!

Ik ga even wat geschikte foto's opzoeken.
Wat er nog op mijn to do lijstje staat...

- Uitlaat (t.h.v de katalysator) rinkelt lichtjes bij zo'n tussenbochtje, even uitzoeken hoe ik dat een beetje slim kan fixen.
- Koppeling Is sinds kort een beetje aan het tegenwerken (loopt een topic voor)
- Wil de ruiten nog blinderen
- Loop al een tijdje te denken aan chiptuning/roetfilter verwijdering, ben een beetje besluitloos.
- Misschien een ander model luchtfilter.
- Hoop nog een keer tegen de ideale set velgen aan te lopen maar dat heeft geen direct prio
- Navigatie kan wel een update gebruiken (map 2009...) maar durf er zelf niet teveel aan te rommelen dus moet dit even inplannen bij de dealer.

Maar voorlopig eerst even de "defecten" oplossen wat nu voorlopig nog comfort problemen zijn wat misschien nog aardig in de papieren kan gaan lopen.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 25 jun 2015, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”