Ik zou graag willen weten hoe het kan dat 1 ruitenwisser, in mijn geval de rechter, tijdens continu wapperen een irritante pieptoon produceert en bij de interval niet.
Ik heb sinds een maand of 4 twee nieuwe Bosch sets bladen erop gehad, waarvan de rechter inmiddels ook weer vervangen is voor een Valeo omdat ik dacht dat het aan die Bosch bladen lag.
Rechts is dus een issue, ook na schoonmaken van het raam en de wisserbladen.
Daarnaast rij ik inmiddels al 3 jaar met een resonantie-probleem rond.
Ik heb inmiddels meerdere personen laten luisteren maar nog niets heeft geholpen.
Het is niet continu hoorbaar, dus sommige mensen hebben het niet gehoord.
Het klinkt als een plastic-aanloop-resonantie-rammel die alleen hoorbaar is tijdens optrekken en dan in de lage toeren.
Een persoon heeft het wel gehoord tijdens een testrit (ik begon al aan mezelf te twijfelen
Ik ben zelf echter er bijna heilig van overtuigd dat het vanachter het dashboard komt en ja dat zal niet meevallen.
1 garage had er al geen trek in (zoeken naar een rammeltje) en een ander zei dat het een zeer ingrijpende klus is om achter dat dashboard te komen.
Klopt dit? Of zouden zij er ook geen zin in hebben gehad...?
Dat houdt me ook tegen om naar de BMW-dealer te gaan en te zeggen ''zoek maar''... a €100/uur...
Of adviseren jullie dit wel omdat zij evt. zo achter dat dashboard kunnen kijken?
Ik ben A-technisch op dat gebied vandaar dat ik hier wat ideeën probeer op te doen.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Cheers