Inmiddels al veel plezier van het forum gehad en al een hoop oplossingen op gekke problemen gevonden en mijn E60 heeft er nogal wat gehad. (Geinteresseerden kunnen op de autoweeksite mijn review lezen: http://www.autoweek.nl/autoreview/37550 ... -executive )
Vandaag is er weer iets bijzonder bijgekomen. Na nogmaals 3 nieuwe bobines vandaag (eerder deze maand al 2 en de laatste is al eerder vervangen) nam ik de auto mee. Even een rondje rijden. Ik was nog niet bij het stoplicht toen ik mijn toerenteller zag uitvallen en meteen weer zag werken. Ik dacht dat ik het niet goed had gezien, maar even later (30 seconden) weer, inclusief snelheidsmeter en het middenschermpje in het dashboard, UIT en meteen weer AAN. Auto bleef lopen, radio ook aan. Meteen terug naar de garage (niet BMW-dealer) en uitlezen. Het scherm gaf overigens na de 3e keer ook een foutmelding. (zie bijlage)
Morgen gaan ze er weer mee aan de slag, maar ik baal zo enorm. Misschien dat iemand van jullie een idee heeft wat het is. (En of dat weer duur gaat zijn.) Sinds december 2013 al zo'n 7500 euro onkosten aan de auto gehad en ik ben er een beetje klaar mee.
Uitlezen gaf overigens 8 fouten, allemaal met CANBUS meldingen, toerenteller, snelheidsmeter, enz.
Ik hoop op een nuttige tip of informatie, maar gewoon wat medeleven is ook al fijn...