Ik had al een keer de cradle en dergelijke eruit "gesloopt" dus ik had alleen nog het opklapdeel en de draden lopen.
Dacht dat ik het allemaal met gepast geweld en technisch vernuft had weten te redden maar bleek toch iets gesloopt te hebben. Ik post deze DIY toch, inclusief plaatjes, dan krijgen jullie in ieder geval een idee van hoe het in elkaar steekt. Hoe je het dan verder oplost is een tweede..

Om te beginnen schuif je de armsteun naar voren. Als het goed is zit daar onder een rond kapje wat je los kunt wippen met een dunne schroevendraaier oid (bij mij zit er een stickertje op..)
Als je deze los hebt komt er een TORX 20 tevoorschijn. Deze draai je los:
Volgende stap om het makkelijk te maken is om het leren deel van de uitschuifbare armsteun los te halen. Dit heb ik pas achteraf gedaan, had me een hoop geweld bespaard.. Maar goed, begin achteraan met lostrekken, vooraan zit deze namelijk vastgehaakt en er is een kans dat je dat sloopt. Dus achteraan gewoon met gepast geweld omhoog trekken en langs de zijkanten naar voren. Dan haal je 'm zo los en heb je dit:
Als je de armsteun eraf hebt kun je het plastic deel lostrekken wat werd vastgehouden door de TORX. Met een beetje duw- en trekwerk krijg je dat wel los. Wijst zich redelijk vanzelf:
Als het goed is ziet het er nu als volgt uit (alleen dan met de armsteun er al af natuurlijk):
Aan de bijrijderskant wil de houder redelijk gemakkelijk eruit komen, met een beetje wringen lukt dat wel. Aan de bestuurderskant zit deze echter vast met een TORX 10.. Beste is om 'm nog te laten zitten en eerst die TORX los te halen. Lastige is echter dat deze afgedekt wordt door het metalen deel van de armsteun. Als deze weg is (kom ik zo op) dan ziet het er zo uit: (foto is ondersteboven)
Je snapt dat daar dus niet bij te komen is zonder de metalen houder te verwijderen, of door de zijkant van de middenconsole te verwijderen (als dat überhaupt al mogelijk is).
Nu komt dus het lastige deel. Als je de houder niet wilt hergebruiken kun je het beste een knijptang in de houder zetten en deze lekker eruit slopen, dan ben je klaar.
Ik heb een beetje aan de metalen houder gewrikt en deze kwam toen "ineens" los. Tadaaa

Helaas kwam ik er daarna achter dat het metaal gewoon was afgebroken

Gelukkig merk je daar niks meer van als alles weer is terug geschroefd, de TORX 20 uit het begin zet alles goed vast.
Maar dit dus:
Hoe je dit dus voor jezelf oplost weet ik ook niet, wellicht zijn er andere mogelijkheden.. Maar het is bij mij nou toch gebeurd dus dat gaf me de mogelijkheid de constructie op de foto te zetten en hier aan jullie te laten zien:
Daarna is het (in mijn geval) een kwestie van metalen houder weer terug plaatsen, plastic kap weer op zijn plek duwen, TORX 20 weer terug schroeven, kapje er op en de armsteun weer op zijn plaats klikken. En dan heb je dit:

Voordeel is dat alles nu nog heel is (van de opklaphouder dan

Ik hoop dat iemand hier iets mee kan, denk dat het zo in ieder geval een beeld geeft van hoe het werkt.
Succes!