stoelverwarming

Voor alle technische vragen over de BMW 1 Serie
loeka

stoelverwarming

Bericht door loeka » 05 sep 2016, 13:54

Hoi, kan iemand mij vertellen hoe ik het makkelijkste stoelverwaming in mijn stoelen kan laten maken?

Ik heb een 118 business+ uitvoering en is al zeer uitgebreid maar de stoelverwarming ontbreekt -_-
Nu heb ik gelezen dat in de sportstoelen de voorbereiding al standaard in zit en dat ik enkel een aansluit module en bedieningsknopjes hoef te bestellen..en daarna middels software moet aansluiten.
Weet iemand of dit idd klopt, heeft iemand hier al ervaring hiermee?

iCreative

Re: stoelverwarming

Bericht door iCreative » 13 nov 2016, 13:16

Wat ik heb gelezen van verschillende websites (tijd geleden) was dat je bij je dealer zo'n matje kan kopen die onder je stoel gaat. Echter, is het 'gekloot' de installatie er van.

Check dit filmpje
Na het zien van dit filmpje, krijg ik al hoofdpijn. Maar, als je handig ben kan alles.

:///m:

Super 7

Re: stoelverwarming

Bericht door Super 7 » 16 dec 2016, 12:10

Zelf te doen wel ja, als je er geen moeite mee hebt je stoel eruit te halen en de bekleding vd zitting en leuning eraf te trekken.
Ik voorzie wel een probleem met je gordelverklikker, in je stoel zit een mat (sensor) die voelt of er iemand op de stoel zit. Ik vraag me af als je er zelf een verwarmingsmat bij legt je geen storingsmeldingen krijgt.
Mijn advies is om daar gewoon af te blijven of stoelen te kopen die al zijn voorzien van stoelverwarming.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (F20 / F21) Techniek”