de E36 316i M43 is total loss verklaard door mijzelf.
Ik ben met Peter Molenaars in gesprek gegaan, en heb een 318i geregeld.
Foto volgt.(internet werkt niet mee..)
Vandaag even wat onderhoudsgebreken gezien, hulp gekregen van een vreemdeling die soort-zoekt-soort tactiek neemt.
Deze BMW-rijder woont ergens in Noord-Limburg of Noord-Brabant, genaamd Tim. Nogmaals dank voor je hulp en tips!


De uitlaat: de einddemper is rot, gaan we vervangen boven de put.
De lak: beter dan de 316i, alles nakijken.. Middels een zwarte opdracht op het werk een mooie wrap kunnen regelen.
De motor: schoonmaken, nakijken, noodzakelijke leidingen vervangen.
Schokbrekers en veren: ff de kont iets omhoog schroeven..
km-stand: 295xxx km
rechter zijruit: relais of motortje vervangen.
Raamrubbers: zullen vervangen moeten worden.
Radio: nu nog 1 din met een aparte stekker eraan.... moet 2 din worden met normale stekkers ipv rare fratsen( blokje met pinnen in een ronde)
Wie nog wat dingen weet of spul heeft liggen voor een 318i, ik hoor het graag.
