Dankje, we gaan het er het beste van maken .lj328 schreef:Dat is in ieder geval geen goede reclame voor van Wees!!
Als ik daar nog eens een leuke BMW zie staan bedenk ik mij in ieder geval wel 10x voor ik er ga kijken.
De oranje knippers staan inderdaad een stuk beter![]()
Succes met het oplossen van de overige restpunten.

Tevens is er ook een nieuwe set mistlampen onderweg, aangezien de rechterglas kapot is, en het frampje waarschijnlijk.
Yup... Ze laten de auto's wel een stuk Aantrekkelijker overkomen zo natuurlijk.BMWf20 2.0d schreef:Is dat DEZE van Wees??
Vind het al gek dat je voor de getoonde wielen extra moet bijbetalen, dat soort praktijken hanteert JET-cars uit Rotterdam ook, autohandelaren.......
Ik vond het hier ook professioneler overkomen dan jet cars, maar naar wat ik vanmiddag van een collega heb gehoord, moet dit een bijna een nieuwe onderdeel van jet cars zijn!
Hij heeft daar een e46 touring had gekocht, 2 maand geleden.
Een 325, Echter is het een 325 5cilinder...
6e cilinder heeft nukken, waarschijnlijk iets met de zuiger, en volgens zijn garage heeft de Bmw er al langer last van dan deze 2 maanden.
En ze komen hem van geen enkele kant tegemoet.
Ondertussen heeft hij deze verkocht en een e39 gekocht.
Als ik dit eerder had geweten had ik wel een paar keer meer naar de bmw gekeken en meer duidelijk op papier laten zetten, ipv op goed vertrouwen.
Blijkt maar weer, als er geld in het spel is is niemand te vertrouwen