Ik zit met een vraagje ..ik probeer al een poosje in mijn bmw 120 i excutive (bj 2004) via bluetooth handsfree te bellen maar mijn i-drive kan mijn telefoon maar niet vinden.
Als ik bij instellingen van mijn i-drive bluetooth aanklik gebeurd er niets er komt geen vinkje of reactie van het systeem.
Heb van alles geprobeerd niets lukt op mijn telefoon heb ik de instelling zo gezet dat hij vindbaar is heb al verschillende apps gedownload maar niets brengt verandering .
Heb even contact gehad met bmw ekris en hun zeggen dat hij in principe gewoon mijn telefoon moet kunnen vinden omdat bleutooth bellen in mijn auto zou moeten zitten alleen zou ik geen gebruik kunnen maken van functies als muziek streamen via bleutooth ectra maar gesprekken aannemen via mijn stuur en gesprekken voeren zou gewoon moeten lukken
Ik ben al van plan om in een inbouw garage iets te laten plaatsen zodat bleutooth bellen wel mogelijk is
maar alvorens ik dat doe wil ik eerst zeker weten als het niet zoals ekris zegt al in mijn auto zou moeten zitten
iemand hier mischien wat tips of info voor mij wat ik het beste kan doen alvorens ik geld uit geef