Voorstoelen vernieuwen

Alle tips, trucs en ervaringen met betrekking tot de BMW 5 Serie zijn hier te vinden
Source

Re: Voorstoelen vernieuwen

Bericht door Source » 10 jul 2026, 09:12

Bart van Zessen schreef: 08 jul 2026, 08:52
Source schreef: 07 jul 2026, 23:33
Bart van Zessen schreef: 07 jul 2026, 20:05 dat dacht ik al, had bij BMW zelf ook al gevraagd, maar idd niks.

zou dit werken denk je?
Ik kan je hier niet volgen.
Als je E65 knoppen wilt gebruiken dan zal je eerst moeten uitzoeken hoe de communicatie werkt.
de E65 knoppen is nog een extra back up, maar ik probeer zo goed mogelijk te beschrijven wat ik bedoel:

Bij het middenconsole zitten de knoppen voor de stoelverwarming DTC en ventilatie, als je massage wilt moet die vervangen worden. MAAR ik zag dat er ook een knop is met alleen DTC en Massage, dus als ik de massage knop ergens anders inbouw in de auto en die verbind m.b.v. een splitter oid met de knoppen die in het middenconsole zitten, zou dat dan werken?

ik denk dat de module alleen maar wacht op een signaal van de massage stoelen, dus hoe die die krijg maakt niet heel veel uit lijkt me?
In theorie zou het kunnen maar kijk eens in de codering of daar massage niet bij zit ook al is het niet geleverd op een E60.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

Bart van Zessen

Bericht door Bart van Zessen » 12 jul 2026, 18:24

massage is wel een optie voor de E60 en ik heb gecheckt en in de CFAS staat idd een optie voor Active/massage seats

Source

Bericht door Source » 13 jul 2026, 07:53

Dan kan je het coderen.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) DIY: Do It Yourself”