3
- DJLeonardo
Re: 3
Volgens mij is dit in scene gezet.
Precies op 333000 even de dagteller op nul. Daarna wachten op de 333.3 en even de klok goed zetten...
Of heb ik het verkeerd en is het toch allemaal photoshop
Precies op 333000 even de dagteller op nul. Daarna wachten op de 333.3 en even de klok goed zetten...
Of heb ik het verkeerd en is het toch allemaal photoshop
Gheghe .. dat doet mij weer terugdenken aan mn 525tds .. fotos van 300.000km, 320.000km, 350.000km en 400.000km volgens mij ook
The sheere pleasure of driving ... nothing compares to a BMW
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>
Nee het is niet om de kilometerstand , het gaat om de 3-en van de 3-serie .DJLeonardo schreef:Wow, was dat toeval of heb je het "in scene gezet"?
Ik heb vlak voor de 330000km getankt en heb hem daarna exact gelijk gezet.. de klok heb ik zo ingesteld.. maar je kan maar op 1 moment zo`n foto maken en vond het te leuk.. het is geen foto shop het is met mijn mobiel gemaakt.
Zoiets moet je gewoon fotograferen en vind het dan leuk om op het internet te zetten.. Het is wel kortop de 330.000km foto dat wel maar goed voorlopig moet ik nog heel lang wachten om de 4ton foto te publiceren. Helaas denk ik dat het misschien allemaal gaat veranderen want ik ga naar een nieuwe baan heel dicht bij mijn nieuwe huis.. en ik vraag me af of ik dan nog de 15000km per jaar haal. Ook vind ik de 102 euro wegenbelasting nu echt belachelijk hoog worden. Wellicht dat ik binnen nu en een jaar een 330i ga zoeken.. of een 130i.. maar dat is nog koffiedik kijken. In ieder geval vond ik het leuk om dit berichtje te posten.. als mensen het niet leuk vinden dan vind ik het jammer, maarje hoeft er niet naar te kijken. Er worden miljoenen vragen gesteld over vibraties die je op het forum niet kan oplossen daar word ik moeier van dan dit soort, voor mij, leuke dingen.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
- DJLeonardo
- JonasCoryn
Die heeft veel km's zeg. Mijne is vandaag op 82 000 gerold
Tof plaatje wel
Tof plaatje wel
Als ik 111111 had gehad dan had ik hem ook gepost. Hier gaat het er niet om... het forum is niet alleen om ellende met de auto te bespreken en om kennis op te doen maar ook om je ervaringen met andere te delen. Toevallig dat ik dit kort op elkaar gepost heb maar ik wilde het de mensen die het WEL leuk vinden niet onthouden. Meer zeg ik er niet over
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.