Oke hier komt ie een heel verhaal.
Ik hoorde geen relais maar heb in ieder geval nieuwe informatie.
Vandaag weer terug gegaan naar de auto met mijn broertje en heb hem via startkabels proberen te starten.
Hij pakte direct aan zonder slecht te lopen, maar toen mijn broertje de startkabels verwijderde was het binnen 30 seconden dat de auto weer slecht begon te lopen en later uit viel.
Ik kreeg allerlei lampjes van het motormanagement, de eml, abs, en wat boven tussen de twee wijzerplaten zit.
Ook ging de radio aan en uit toen de motor nog draaide zonder de startkabels.
Toen de motor uit was wou ik hem starten zonder startkabels maar wel stroom maar niet starten.
Vervolgens weer de startkabels aan en gewoon weer aanpakken maar ging weer uit toen we ze weer verwijderden.
Een uur later weer geprobeerd met startkabels en toen bleef hij eindelijk aan.
Ik ben dus op eigen kracht thuis gekomen zo'n 4km was dat maar 150 meter voor ik thuis was begon het gedonder weer.
Hij begon te stotteren en voor de deur liep hij echt heel slecht.
Ook begonnen weer gele lampjes te branden op het dashboard ook was er een moment dat de toerenteller stil bleef staan op 2000 toeren.
Ook krijg ik op dat moment de radio niet aan maar wel brand het display met 4 balkjes waar je als het ware de tijd in kunt stellen.
Na een minuut of twee begon hij weer goed te lopen maar heb hem maar op de oprit gezet uit gedaan en na een minuut weer gestart op eigen kracht zonder problemen.
Nu durf ik eigenlijk niet meer te rijden omdat ik bang ben dat ie me laat staan.
What the F*CK kan dit zijn of kom ik weer bij de dealer terecht
Oja de dynamo laadt op 13.5 volt dit heb ik gemeten met de multimeter.