Welke bedoel jeOcram schreef: dan had je die gast zijn tape ook niet gezien.
Reactie en Fototopic:Winterwielen Meet & Greet 06-11-2011
Re: Reactie en Fototopic:Winterwielen Meet & Greet 06-11-201
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
-
Rene08 schreef:Idd jammer van die ontzettende grafherrie uit die (ooit blauwe) e36. Denk dat 90% van de mensen er zeker niet op stond te wachten. Het was stond echt storend hard. En daarbij ook erg jammer van de zwarte E46 330 coupe (63-HBT-9) die het toch nog nodig vond tussen de rest van de auto's een meter of 10a15 rubber neer te leggen.
Verders weer een leuke dag gehad en weer leuk bijgepraat met een aantal mensen.
Hoi, iedereen vond het juist leuk dat ik dat deed met mijn muziek. En als er mensen waren die daar last van hadden konden ze het gewoon melden had ik het ook gewoon zachter gedaan. Ik wil ook niemand ermee lastig vallen.
-
Hoi, Die figuur ben ik Ik wil niemand opdringen vanwege mijn muziek ik doe alleen audio wedstrijden en dat ik laten horen meer niet. Op verzoek van een bezoeker die daar ook was. Waardoor ik het laten horen meer niet. De mensen vonden het leuk. Maar ik weet dan voor de volgende keer dat ik mijn muziek niet meer aanzet aangezien jullie het niet leuk vinden. Maar voor de rest een leuke dag gehad veel leuke bmw's gezien.Darudevampire schreef:No problem, vond het zeker een geslaagde dag
Alleen jammer van sommige figuren die hun boombox op wielen altijd persé willen opdringen aan mensen...
-
Ok hierbij zal ik het niet meer doen sorry voor het ongemak en zal mijn audio niet meer aangooien zodat iedereen het naar hun zin hebben.
-
Maar de meeting is zeker van herhaling vatbaar ik heb het zeker naar mijn zin gehad alleen was wel erg fris.
-
Darudevampire schreef:Dat vind ik dan weer wel fair .
Punt is, we zijn te gast op een dergelijk terrein. Dingen als luide audio of mafketels die gaan racen of strepen trekken doet onze naam geen goed en zijn we daar wellicht een volgende keer niet meer welkom
Sorry voor het ongemak dang. Ik zal voortaan mijn audio niet meer aanzetten.
-
grafherrie?Rene08 schreef:Idd jammer van die ontzettende grafherrie uit die (ooit blauwe) e36. Denk dat 90% van de mensen er zeker niet op stond te wachten. Het was stond echt storend hard. En daarbij ook erg jammer van de zwarte E46 330 coupe (63-HBT-9) die het toch nog nodig vond tussen de rest van de auto's een meter of 10a15 rubber neer te leggen.
Verders weer een leuke dag gehad en weer leuk bijgepraat met een aantal mensen.
Dat weten we dus niet zeker... aangezien we alleen de bas hoorden
Maar daar zijn nu wel genoeg woorden over gewisseld denk ik.
Darudevampire, heb jij toevallig die foto van mijn touring op origineel formaat? (het was idd de mijne)
Maar daar zijn nu wel genoeg woorden over gewisseld denk ik.
Darudevampire, heb jij toevallig die foto van mijn touring op origineel formaat? (het was idd de mijne)
-- Houdoe wanne --
Haha amateuristich Semizwartdak en in een schuurtje met moeders haarfohn die sticker gaan plakken zit niet in mijn, ik laat alles door bedrijven doen.
Dak was ook professioneel gedaan door een erkent bedrijf dat normaal grote trailers van vrachtwagens wrapt.
Alleen inderdaad ik ergerde me ook gruwlijk dat daardoor het dak smaller leek (zaten trouwens ook fouten in de folie) het zat er wel echt strak op alleen in de wrap zelf zaten fouten (maar goed zo als je kon zien is het al opgelost)
Jammer dat de meeting niet aankomend weekend was. Ziet er nou ook echt topuit somige mensen kijken hun ogen uit hun kop
Thanks Judaz,Bmwboii, dvdb dat jullie mijn bmw toch netjes vonden ondanks dat ik geen fotos heb gespot
Heb er zelf ook geen 1 gemaakt vond het maar k*t weer. Zie jullie op de zomerwielen meet jongens.
Wat Darudevampire zegt is wel waar.
Wij zijn toen met een meeting weg gestuurd door de eigenaar van De Meern die had de politie gestuurd en toen was het feest over.
er werd onder andere goed hard geraced (rond de ring) ook harde muziek, geburnt rotzooi overal neer geflikkerd ect, en vervolgens mocht de hele club het eerste jaar zijn eigen niet laten zien.
Zou toch zonde zijn want De Meern is al jaren de plek (lekker centraal) waar door je het meeste publiek kan trekken.
Maar nou verwacht ik van bmwrijders dat die socialer zijn dan mensen met een crx(want zo n ding koop je voor 200 euro voortaan al en die jongens komen ook spelen) Net langs mijn toen dikke show crx waar + 10.000 in zat
Buiten dat kan dat wel eens fout aflopen zulke dingen. Zo hebben ze er toch bij automaxx ook 1 finaal totaallos gestompt omdat hij met een auto stond donus te draaien in een steentjes terein? Gevolg 10tale showautos beschadigt (Steentjes door de raam door de bumpers lampen ect)
Maar dat geld met muziek dan ook weer mensen komen daar over het algemeen even iets eten rustig. En als mensen dan daar met herrie staan blijven de klanten weg of rijden door naar een andere AC Zou de reactie best begrijpen als het eens afgelopen is bij De Meern. Wat heel jammer zou zijn.
Want het merendeel komt lekker zijn eigen daar binnen opwarmen en gaat voor niks naar de plee maar een broodje eten homaar want die zijn sterves duur net alles daar vergelijken de andere eetgelegenheden, dus dat kost de Meern meer geld ipv dat het op brengt. Buiten de bezette parkeer plaatsen voor al de prachtige wagens.
Ik val hier niemand aan of af. Dit is mijn mening ik vind de muziek niet storend of burnend rubber(jaren terug in de straatrace scene mee gedaan en gelopen en daar is het de normaalste zaak) maar snap best dat mensen zo iets hebben van Fu*k een eind op met je geluid.
Je hebt hem wel lekker laag gelegt trouwens oneill1985
Dak was ook professioneel gedaan door een erkent bedrijf dat normaal grote trailers van vrachtwagens wrapt.
Alleen inderdaad ik ergerde me ook gruwlijk dat daardoor het dak smaller leek (zaten trouwens ook fouten in de folie) het zat er wel echt strak op alleen in de wrap zelf zaten fouten (maar goed zo als je kon zien is het al opgelost)
Jammer dat de meeting niet aankomend weekend was. Ziet er nou ook echt topuit somige mensen kijken hun ogen uit hun kop
Thanks Judaz,Bmwboii, dvdb dat jullie mijn bmw toch netjes vonden ondanks dat ik geen fotos heb gespot
Heb er zelf ook geen 1 gemaakt vond het maar k*t weer. Zie jullie op de zomerwielen meet jongens.
Wat Darudevampire zegt is wel waar.
Wij zijn toen met een meeting weg gestuurd door de eigenaar van De Meern die had de politie gestuurd en toen was het feest over.
er werd onder andere goed hard geraced (rond de ring) ook harde muziek, geburnt rotzooi overal neer geflikkerd ect, en vervolgens mocht de hele club het eerste jaar zijn eigen niet laten zien.
Zou toch zonde zijn want De Meern is al jaren de plek (lekker centraal) waar door je het meeste publiek kan trekken.
Maar nou verwacht ik van bmwrijders dat die socialer zijn dan mensen met een crx(want zo n ding koop je voor 200 euro voortaan al en die jongens komen ook spelen) Net langs mijn toen dikke show crx waar + 10.000 in zat
Buiten dat kan dat wel eens fout aflopen zulke dingen. Zo hebben ze er toch bij automaxx ook 1 finaal totaallos gestompt omdat hij met een auto stond donus te draaien in een steentjes terein? Gevolg 10tale showautos beschadigt (Steentjes door de raam door de bumpers lampen ect)
Maar dat geld met muziek dan ook weer mensen komen daar over het algemeen even iets eten rustig. En als mensen dan daar met herrie staan blijven de klanten weg of rijden door naar een andere AC Zou de reactie best begrijpen als het eens afgelopen is bij De Meern. Wat heel jammer zou zijn.
Want het merendeel komt lekker zijn eigen daar binnen opwarmen en gaat voor niks naar de plee maar een broodje eten homaar want die zijn sterves duur net alles daar vergelijken de andere eetgelegenheden, dus dat kost de Meern meer geld ipv dat het op brengt. Buiten de bezette parkeer plaatsen voor al de prachtige wagens.
Ik val hier niemand aan of af. Dit is mijn mening ik vind de muziek niet storend of burnend rubber(jaren terug in de straatrace scene mee gedaan en gelopen en daar is het de normaalste zaak) maar snap best dat mensen zo iets hebben van Fu*k een eind op met je geluid.
Je hebt hem wel lekker laag gelegt trouwens oneill1985
mooie opkomst.
helaas door werk niet kunnen komen.
helaas door werk niet kunnen komen.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
6 november gemist- min of meer
Hi guys,
Ben duidelijk te weinig hier op het forum. Had helemaal niet in de gaten dat er 6 november wat in de Meern was. Stond daar toevallig 's morgens met m'n andere speeltje (Ferrari uit 1974) met een paar vrienden om daarna een paar dijkweggetjes te bestormen toen er wat bmw's op een rijtje gingen parkeren. Stuk of 6 of zo. Had duidelijk toch langer moeten blijven hangen daar zie ik alweer. Hoe was het??
Ciao (of moet ik zeggen Grüssgott??)
Hans
Ben duidelijk te weinig hier op het forum. Had helemaal niet in de gaten dat er 6 november wat in de Meern was. Stond daar toevallig 's morgens met m'n andere speeltje (Ferrari uit 1974) met een paar vrienden om daarna een paar dijkweggetjes te bestormen toen er wat bmw's op een rijtje gingen parkeren. Stuk of 6 of zo. Had duidelijk toch langer moeten blijven hangen daar zie ik alweer. Hoe was het??
Ciao (of moet ik zeggen Grüssgott??)
Hans
Onderwerpen samengevoegd
Moderatoropmerking Darudevampire
Wat laat... maar hier van mij ook nog wat foto's.